Hoi allen,
Deze mama is weer eens bezorgd. Mijn kleine mannetje is vrijdag 6 maand, maar rolt nog totaal niet. Ligt heerlijk zelf te spelen en ik heb er ook geen kind aan. Maar maakt geen aanstalten om te gaan rollen.
Zitten vind hij wel interessant. Kan hij zeker nog niet alleen maar vind hij wel erg leuk.
Hij is ook gewoon sterk in zn nek en grijpt naar speeltjes op zn buik enz. Maar rollen ho maar.
Zijn hier meer kleintjes die nog niet rollen? Of zijn hier alle babies deze mijlpaal al voorbij🙈
Ik heb dit besteld. Komen zaterdag binnen.. hoop dat t de boel een beetje ...
Gisteren ging ons zoontje bijna helemaal om (niet me deze sokjes). Hopelijk gaat dit doorzetten!
Hoop ook dat het stimuleert. Het is sowieso een leuk gezicht 😄
Geen zorgen, dat rollen komt vanzelf! De onze van 7 maanden maakt nog geen aanstalten om te rollen, maar is juist heel erg bezig met proberen te zitten. Iedere baby heeft weer een andere voorkeur
Hee, mijn zoontje rolde om met 5,5 maand maar nu rolt hij voornamelijk aan zijn voorkeurskant(links) ipv beiden kanten.. hoe kan ik de andere kant meer stimuleren?
Ik heb al geprobeert om al zijn speeltjes en ikzelf aan de kant zit waar hij nog niet kan omrollen maar rolt alsnog links ipv rechts
Gerolt gerolt gerolt!!! Gister was hij bij mn ouders en vanmorgen kwam mn vader hem terug brengen en zei hij deed niet anders als naar zn buik rollen. Ik hoorde het vol verbazing aan. Maar ook vandaag rolt hij heeeel makkelijk hups op zn buik.
Nu nog terug😅
Gerolt gerolt gerolt!!! Gister was hij bij mn ouders en vanmorgen kwam mn v ...
Haha wat leuk! Hier doet hij het nu ook non stop! Als je hem terug draait wordt hij zelfs boos. En hij wil ook heel graag kruipen (wat natuurlijk nog niet lukt). Dus soms ook wat frustratie 🤣