Hoi allen,
Deze mama is weer eens bezorgd. Mijn kleine mannetje is vrijdag 6 maand, maar rolt nog totaal niet. Ligt heerlijk zelf te spelen en ik heb er ook geen kind aan. Maar maakt geen aanstalten om te gaan rollen.
Zitten vind hij wel interessant. Kan hij zeker nog niet alleen maar vind hij wel erg leuk.
Hij is ook gewoon sterk in zn nek en grijpt naar speeltjes op zn buik enz. Maar rollen ho maar.
Zijn hier meer kleintjes die nog niet rollen? Of zijn hier alle babies deze mijlpaal al voorbij🙈
Haha nee totaal niet! Hii vond ze leuk die beestjes maar als hij ze aan zn voeten had, had hij er niet echt aandacht voor haha😅
Maar ben blij dat het m lukt😊👊🏻
We gaan inmiddels richting 8 maanden en hier rolt ze nog steeds niet, hoe z ...
7 maanden en 1 week hier, rolt nog steeds helemaal niet. Er lijkt wel wat meer beweging in te komen, op de rug wurmt ze zichzelf van onderin dr bed helemaal tot bovenin. Op dr buik schuift ze zichzelf een kwartslag naar rechts of links, maar draaien naar dr buik of rug ho maar.
Maar zolang ik zulke vooruitgang en andere ontwikkelingen blijf zien maak ik me geen zorgen. Kan nooit heel lang meer duren denk ik 😅
Ik zou een keer de kinderfysiotherapeut bellen als je je zorgen maakt. Al is het maar om te vragen of je nog even geduld moet hebben. Liever een keer teveel/voor niks dan te laat zodat je straks een hele poos bezig bent met therapie. Dat is wat onze fysio altijd zei bij de zwangerfit-sportlessen.
Hier 7 maanden en 1 week. Rollen naar zn buik gaat super.. andersom lukt nog niet😅. Wel heel erg aan hey proberen te verplaatsen op wat voor manier dan ook. Lukt ook nog niet😂😛
Hier 7 maanden en 1 week. Rollen naar zn buik gaat super.. andersom lukt no ...
Haha. Hier ook van rug naar buik en andersom nog niet. Op z'n buik ksn hij al wel rondjes draaien maar nog niet vooruit. Zie hem wel met de dag sterker worden
Hier vandaag voor het eerst een paar keer gerold van rug naar buik en zelfs 3 keer weer terug van buik naar zijn rug!! Hij heeft het nu denk ik door. Hij is over 1 week 7 maanden
kunnen die van jullie inmiddels al terug rollen van buik naar rug? en oefen ...
Ons dametje is met beide tegelijk begonnen met 7,5 mnd, maar ze doet het niet zovaak nog. Ze kan opeens superlang op haar buik spelen, schuift al een beetje achteruit en draait rondjes op haar buik. Maar het rollen zet niet echt door, miss gaat ze gelijk door naar tijgeren🤷🏼♀️