104 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op 00me00

Gerolt gerolt gerolt!!! Gister was hij bij mn ouders en vanmorgen kwam mn v ...
Had hij het trouwens eerst met sokjes gedaan?

10 maanden geleden

Reactie op Pvsk

Had hij het trouwens eerst met sokjes gedaan?
Haha nee totaal niet! Hii vond ze leuk die beestjes maar als hij ze aan zn voeten had, had hij er niet echt aandacht voor haha😅 Maar ben blij dat het m lukt😊👊🏻

10 maanden geleden

We gaan inmiddels richting 8 maanden en hier rolt ze nog steeds niet, hoe zit het bij jullie?

10 maanden geleden

Reactie op SE1997

We gaan inmiddels richting 8 maanden en hier rolt ze nog steeds niet, hoe z ...
7 maanden en 1 week hier, rolt nog steeds helemaal niet. Er lijkt wel wat meer beweging in te komen, op de rug wurmt ze zichzelf van onderin dr bed helemaal tot bovenin. Op dr buik schuift ze zichzelf een kwartslag naar rechts of links, maar draaien naar dr buik of rug ho maar. Maar zolang ik zulke vooruitgang en andere ontwikkelingen blijf zien maak ik me geen zorgen. Kan nooit heel lang meer duren denk ik 😅

10 maanden geleden

Reactie op SE1997

Ik zou een keer de kinderfysiotherapeut bellen als je je zorgen maakt. Al is het maar om te vragen of je nog even geduld moet hebben. Liever een keer teveel/voor niks dan te laat zodat je straks een hele poos bezig bent met therapie. Dat is wat onze fysio altijd zei bij de zwangerfit-sportlessen.

10 maanden geleden

Reactie op SE1997

Hier 7 maanden en 1 week. Rollen naar zn buik gaat super.. andersom lukt nog niet😅. Wel heel erg aan hey proberen te verplaatsen op wat voor manier dan ook. Lukt ook nog niet😂😛

10 maanden geleden

Reactie op SE1997

Maar 1 kant op nog steeds. Hij oefent wat. Komt wel joh. Tussen 5,5 en 9 mnd is gemiddeld. Sommige kinderen rollen pas met 10+ maanden

10 maanden geleden

Reactie op IBekkers

Maar 1 kant op nog steeds. Hij oefent wat. Komt wel joh. Tussen 5,5 en 9 mn ...
Hier ook 1 kant op. De andere kant vind hij niet zo interessant😂

10 maanden geleden

Hier ook 7 maanden en rolt ook niet

10 maanden geleden

Reactie op 00me00

Hier 7 maanden en 1 week. Rollen naar zn buik gaat super.. andersom lukt no ...
Haha. Hier ook van rug naar buik en andersom nog niet. Op z'n buik ksn hij al wel rondjes draaien maar nog niet vooruit. Zie hem wel met de dag sterker worden

10 maanden geleden

Reactie op Pvsk

Haha. Hier ook van rug naar buik en andersom nog niet. Op z'n buik ksn hij ...
Jaaa hier precies zo!!het lukt hem soms wel achteruit😅

10 maanden geleden

Reactie op 00me00

Jaaa hier precies zo!!het lukt hem soms wel achteruit😅
Haha daar begint het mee he! Nog eventjes en dan lukt het vooruit ook

10 maanden geleden

Hier vandaag voor het eerst een paar keer gerold van rug naar buik en zelfs 3 keer weer terug van buik naar zijn rug!! Hij heeft het nu denk ik door. Hij is over 1 week 7 maanden

10 maanden geleden

Komt vanzelf! Hier met 5,5 maand eerste pogingen met 6 maand makkelijk rollen en rolt nunalle kanten op!

10 maanden geleden

Whoohoo vandaag voor het eerst omgerold, van buik naar rug. Bij m’n ouders, ze hebben het gelukkig gefilmd! Ze is vandaag 7 maanden en 11 dagen oud.

10 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Whoohoo vandaag voor het eerst omgerold, van buik naar rug. Bij m’n ouders, ...
🥳🥳🥳

10 maanden geleden

Hier vandaag ook voor het eerst 4 a 5 keer omgerold zelfstandig. Lukt wel alleen naar een kant nog, maar morgen weer veel oefenen💃🏼

9 maanden geleden

kunnen die van jullie inmiddels al terug rollen van buik naar rug? en oefenen jullie dit?

9 maanden geleden

Reactie op Pvsk

kunnen die van jullie inmiddels al terug rollen van buik naar rug? en oefen ...
nee😅 en hij is ook gestopt met naar zn buik te rollen🫣 ineens is.het kletsen en gillen weer interesanter dan t rollen.

9 maanden geleden

Reactie op Pvsk

kunnen die van jullie inmiddels al terug rollen van buik naar rug? en oefen ...
Ons dametje is met beide tegelijk begonnen met 7,5 mnd, maar ze doet het niet zovaak nog. Ze kan opeens superlang op haar buik spelen, schuift al een beetje achteruit en draait rondjes op haar buik. Maar het rollen zet niet echt door, miss gaat ze gelijk door naar tijgeren🤷🏼‍♀️