104 Reacties

9 maanden geleden

Hoe gaat t met jullie kleintjes?

9 maanden geleden

Reactie op 00me00

8.5 maand rolt nog niet.

9 maanden geleden

Hier net 8 maand en rolt nog niet, ze raakt er zelf erg gefrustreerd van, ze wil meer maar het lukt niet

9 maanden geleden

Hier 8.5 maand, kan t wel maar doet t niet😅 op de rug is nog vrij stil liggend.. op de buik probeert ie wel vanalles.

9 maanden geleden

Het komt goed dames, mijn oudste heeft nooit gerold, kroop met 11 maanden en liep met een jaar en 3 maanden. Nog steeds een goed functionerende en slimme dame. Elke baby heeft zijn/haar eigen pad 🥰

9 maanden geleden

Hier is hij over 1 week 8 maand en hij rolt alleen van rug naar maar maar buik naar rug lukt nog niet hij houd zijn arm recht naast hem😅😂 zitten lukt daar in tegen wel helemaal zelfstandig. Achja het komt wel..

9 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Hier is hij over 1 week 8 maand en hij rolt alleen van rug naar maar maar b ...
hier zei cb gister ook terug rollen van buik naar rug leren de meeste kindjes vanaf 9 maanden.

9 maanden geleden

Reactie op 00me00

Hij is nu 9 maanden maar wil niet op zijn buik. Draait dus ook nooit zelf naar zijn buik, alleen naar zijn zij. Als we hem op zijn buik leggen, rolt hij gelijk terug 🙈 de fysiotherapeut denkt dat het komt omdat zijn hoofd wat groter en zwaarder is. Hij heeft meer kracht in zijn benen dan in zijn armen

9 maanden geleden

Reactie op Deni31

Hij is nu 9 maanden maar wil niet op zijn buik. Draait dus ook nooit zelf n ...
Onze dochter heeft dat ook .. volgens mij zit de zwaartekracht in haar hoofd 😂.. Buik heeft ze nooit leuk gevonden en sinds een paar dagen op haar zij en idd ze wilt gelijk terugrollen ….als ze in de baby gym zit dan gaat ze soms staan dus denk ook dat ze sterker in de benen is ….. Bij het CB was haar hoofdomvang ook altijd iets groter dan gemiddelde … Wat doet de fysio er nu aan?

9 maanden geleden

hier wil hij alleen nog maar op z'n buik. als we hem neerleggen hup gelijk naar buik. slaapt ook heel graag op z'n buik nu. helemaal dwars is z'n bed, snap niet dat het lekker ligt haha. soms ook wel eens lastig als er net een fles in zit want dan komt er elke keer weer wat uit 😅. van buik naar rug heeft ie paar keer per ongeluk gedaan maar nog niet bewust. zitten kan hij helemaal zelfstandig en kruipen wil hij heel graag maar vooruit lukt nog niet. rondjes draaien en achteruit wel hahah. en lekker babbelen en lachen de hele dag

9 maanden geleden

Geen zorgen alles komt goed! Wij zijn ook naar de fysio geweest en meneertje kon in eens met 8 mnden alles

9 maanden geleden

Hier met 8 maanden plots beginnen rollen van rug naar buik langs beide kanten. We dachten echt dat het nooit ging lukken. Van buik naar rug kon hij al van 5 maand

9 maanden geleden

Reactie op HMNM

Hier met 8 maanden plots beginnen rollen van rug naar buik langs beide kant ...
Hier 8,5 maand maar nog steeds niet🫣 ik weet dat hij het kan. Vooral rug naar buik heeft hij een periode heel goed gedaan, maar hij doet het gewoon niet meer.😅 Gaat straks rechtstreeks door naar lopen denk ik😜

8 maanden geleden

Reactie op 00me00

Hier 8,5 maand maar nog steeds niet🫣 ik weet dat hij het kan. Vooral rug n ...
Hier ook een luie dame. Ons zoontje liep met 1 jaar. En zij wil alleen maar zitten en meer niet 🙈😂. Morgen 8 maand oud. Ik ben benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen haha.

8 maanden geleden

Ons zoontje rolt van rug naar buik aan 1 kant, de andere kant geprobeert te stimuleren maar vindt het niks. Van buik naar rug doet hij af en toe maar dan bonkt hij vaak met zijn hoofd op de grond😂 maar sinds hij kruipt, rolt hij niet meer van buik naar rug🤷🏽‍♀️

8 maanden geleden

Mijn zoon wordt zondag 9 maanden. En sinds afgelopen dinsdag rolt hij éindelijk van zijn rug naar buik toe! Ik begon me echt zorgen te maken en wilde het vandaag (vrijdag), gaan aankaarten bij het CB. Nou dat was voor hem de drijfveer denk ik 😂 Hij doet het nu voortdurend en is niet meer te stoppen. Het kan dus zomaar van 0 naar 100 gaan mama's!

8 maanden geleden

Hier slaan we het rollen echt over denk ik... Hij is nu heel druk met schuiven (achgeruit) en draaien. Komt al wel tot op zn knieeen maar nog niet kruipen. Maar dit alles alleen wanneer ik hem op zn buik leg😅 ligt ie op zn rug, dan blijft hij op zn rug.haha.

8 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Onze dochter heeft dat ook .. volgens mij zit de zwaartekracht in haar hoof ...
We krijgen veel oefeningen mee. Maar nu ook vooral om hem wel uit te dagen om vooruit te bewegen. Hij speelt vooral zittend en moet nu wat soepeler leren draaien en leunen op zijn armen om iets te pakken. Ook hebben we een oefening gekregen om hem van zit naar staan aan de salontafel te komen. Uiteraard met een klein zetje van ons :)

8 maanden geleden

Reactie op Deni31

We krijgen veel oefeningen mee. Maar nu ook vooral om hem wel uit te dagen ...
Oh geweldig toch ! Misschien moet ik ook maar naar de fysio met haar of nog even afwachten

8 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Oh geweldig toch ! Misschien moet ik ook maar naar de fysio met haar of nog ...
Ja ik zou het echt aanraden, wel heel fijn als iemand meedenkt