Hee! Ik zoek wat tips en/of herkenning.
Onze dochter is net 8 maanden. Haar eerste dutje van de dag (na 2u wakkertijd) varieert van 5 kwartier tot 2u, dus die is top.
Maar het dutje daarna (meestal na 2 tot 3u wakkertijd) slaapt ze goed in maar wordt ze bijna altijd na 25 of 35 minuten wakker. Daarna ook niet meer in slaap te krijgen.
Hierdoor overbrugt ze niet tot avondbedtijd, en een powernap of extra dutje ertussen weigert ze echt.
Hebben jullie dit ook gehad? Iemand een gouden tip?
Dit hadden wij ook, nu laten we hem max 45/60min slapen het 1e slaapje. Hij slaapt nu zijn 2e slaapje een stuk langer 😊 Dan trekt hij het wat beter tot aan bedtijd haha
aha! gaan we dat eens proberen. vaak onrustige nacht nog dus daarom pakt ze hem 's morgens langer denk ik. op de opvang slaapt ze gewoon beide dutjes lang 🤭
wel fijn dat jullie allemaal hetzelfde tippen, haha. hoop dat dit het is!
Mijn dochtertje heeft dit ook. Heeft het bij jou uiteindelijk geholpen om haar 's ochtends wakker te maken en dat ze dan 's middags langer ging slapen?
Mijn dochtertje heeft dit ook. Heeft het bij jou uiteindelijk geholpen om h ...
Nee! Haha. Het voelde te onnatuurlijk om haar wakker te maken.
Na een tijd ging ze vanzelf langer slapen s middags. Ze slaapt nu s morgens meestal 1.5 tot 2 uur en s middags nog 45 minuten tot een uurtje. Helemaal prima.
Nee! Haha. Het voelde te onnatuurlijk om haar wakker te maken.
Na een tij ...
Oh haha, dat vind ik dus ook! Zat vanmorgen te twijfelen om haar eens eerder wakker te maken, toch maar niet gedaan ook🙈 Ze slaapt s ochtends meestal ook wel 2 uur en 's middags iets van een halfuurtje. Nu werd ze vanmiddag na 1,5 uur zelf wakker en heeft ze vanmiddag een uurtje geslapen. Dus ik denk dat ik het dan toch ook nog maar even zo laat.