12 Reacties

2 jaar geleden
De belangrijke mensen vertellen we het dmv een berichtje of videobellen. De mensen daar buiten, dus social media heeft absoluut geen prio voor ons en komt online als we daar behoefte aan hebben. Er komt in ieder geval geen foto online met het gezichtje. We willen ook niet dat andere mensen dit voor ons delen, of foto’s van onze kleine online plaatsen. Tegenwoordig weet je het allemaal maar nooit, en bovendien gaat het om ons geluk en niet dat van een ander online.

2 jaar geleden
Mijn idee nu is om even te wachten met iets op sociale media te posten. En mijn voorkeur gaat dan inderdaad ook eerder naar een foto zonder haar gezichtje. Ik heb de laatste weken wel wat tijd gestoken in het 'opruimen' van mijn sociale media volgers om zo wat meer vat te hebben op wie mijn content ziet

2 jaar geleden
Wij zijn niet heel erg van de social media. Hebben allebei geen Facebook, wel Instagram, maar daar kijken we meer op dan dat we posten. Ik heb mijn zwangerschap ook nooit daarop gezet. Ook heb ik daar niet heel veel volgers op (stuk of 100 ofzo).
Dus nog geen idee .. misschien denk ik na 1 of 2 weken dat ik zo trots ben en het wil posten, dan doe ik dat. Misschien ben ik er helemaal niet mee bezig tegen die tijd en doe ik t niet 🤷🏼♀️

2 jaar geleden
Ja wij doen dat wel. Vanzelfsprekend bellen we de belangrijkste mensen eerst en sturen we een berichtje naar onze vrienden maar een paar dagen na de geboorte zetten wij het op FB, met foto. Dat hebben we bij onze eerste gedaan en doe we nu (denk ik) weer. Waarom? Tja, graag geluk willen delen, zouets. Alle mijlpalen staan er eigenlijk op en dat is dit (natuurlijk) ook.