18 Reacties

één maand geleden

Mijn kleintje soms een periode van 1, soms 2 per dag. En periodes van 3-5 per dag. Lijkt me allemaal prima, zolang het maar geen gekke kleur of consistentie heeft.

één maand geleden

Hier maar 1 🙈

één maand geleden

Een keer per dag, vaak na het fruit of middag eten

één maand geleden

Meestal 2. Na het avond eten is vaste prik

één maand geleden

Bijna altijd twee!

één maand geleden

Wow, hier maar een paar in de week 🙈. Soms een paar dagen achter elkaar. Een hele enkele keer meerdere op een dag.

één maand geleden

Minimaal 2 🤣 Maar soms ook 3 of 4 en laatst zelfs 5😵‍💫

één maand geleden

Hier ook altijd tussen de 3-5 keer per dag

één maand geleden

Meestal 2, soms 3

één maand geleden

Meestal 1. Soms 2

één maand geleden

Meestal 1 en soms een dag niet

één maand geleden

Elke ochtend, ideaal dan hebben we die gehad haha. Soms in de avond nog 1 maar dat wisselt

één maand geleden

Meestal 2

één maand geleden

Mijn dochter meestal 1 a 2. Mijn zoontje daarintegen poepte rond deze leeftijd 6 a 7 keer per dag. Heeft hij heel lang gedaan en ook dikke doorlekkers van dunne poep. Uiteindelijk op advies van de kinderarts zijn we volle melk en volle yoghurt gaan geven. Daar verbeterde het ontzettend goed mee.

één maand geleden

Reactie op mommy_2019

Mijn dochter meestal 1 a 2. Mijn zoontje daarintegen poepte rond deze leeft ...
Oh kijk dat is een goede tip. Mijn dochter zit de laatste tijd ook op zo’n 7 poepluiers per dag (niet dun overigens), maar misschien kan ik wat in haar voeding aanpassen.

één maand geleden

Reactie op mommy_2019

Mijn dochter meestal 1 a 2. Mijn zoontje daarintegen poepte rond deze leeft ...
Mag ik vragen waarom de keuze voor vol?

één maand geleden

Reactie op CJxxxx

Mag ik vragen waarom de keuze voor vol?
Kinderarts gaf aan dat sommige jonge kinderen de vetten uit volle producten nodig hebben en dat het daarmee waarschijnlijk wel zou verbeteren. Voorafgaand is eerst getest op couliaki, bacteriën, parasiet en nog wat dingetjes, dat was allemaal negatief. Dus toen op aanraden volle producten gaan geven, daarmee is het goed verbetert. Volle melk en volle yoghurt. Advies was eigenlijk ook roomboter maar dat vindt hij niet lekker. Dus dat houden we gewoon op Margarine.

één maand geleden

Soms 4, soms 1. Verschilt echt per dag