50 Reacties

vor einem Jahr

Mijn tip is: het gaat om de balans. Calorieën tellen, via internet even uitrekenen hoeveel je maximale hoeveelheid is. Die kan je invullen zoals je eigenlijk wil haha. Eiwitten verhogen werkt altijd prima, die sla je niet op en geven je wel energie. Je kan afvallen door jezelf niks te ontnemen 😍

vor einem Jahr

Leuke topic! Ik doe graag mee 🙏🏽

vor einem Jahr

Reactie op Anne kr

Mijn tip is: het gaat om de balans. Calorieën tellen, via internet even uit ...
Lazyfitgirl is leuk om te volgen op insta trouwens! En voedingsweetjes

vor einem Jahr

Ik doe graag mee in januari 👌

vor einem Jahr

Ik doe mee! Heb een loopband aangeschaft dus als de kleine slaapt kan ik ff naar zolder

vor einem Jahr

Doe zeker graag mee!

vor einem Jahr

Ik sport nu 2 keer in de week. Kilo's gaan langzaam maar zie wel dat m'n lichaam verandert en natuurlijk lekker conditie en kracht opbouwen. Koek en snoep heel moeilijk... maar wil er ook beter op gaan letten. Moet nog zo'n 10 kg 😪

vor einem Jahr

Ik doe mee🙋‍♀️voor mn zwangerschap ging ik graag zwemmen en skeeleren. Nu de kleine erbij is lukt dit niet meer. (Alleenstaande mama) ben niet zo goed/gemotiveerd om thuis oefeningen te doen.. Maar wil wel aan de slag met het kopje eten. Daar valt al genoeg winst te behalen haha! Ik zou heel graag 2 broekmaatjes minder willen in 2024💪

vor einem Jahr

Reactie op Anne kr

Lazyfitgirl is leuk om te volgen op insta trouwens! En voedingsweetjes
Die volg ik ook allebei en vind juist die balans heel fijn, zodat het niet als dieet voelt en je gewoon nog lekker een gebakje, chocolaatje of wat dan ook kan eten. Ben nu sinds september bijna 7 kilo kwijt. Gaat niet snel, maar hopelijk wel blijvend 🤞🏼

vor einem Jahr

Reactie op cvanbuiten

Die volg ik ook allebei en vind juist die balans heel fijn, zodat het niet ...
Super goed zeg! 7 kilo is bijna 2kg per maand, hartstikke prima toch! 💪🏻

vor einem Jahr

Reactie op Anne kr

Super goed zeg! 7 kilo is bijna 2kg per maand, hartstikke prima toch! 💪🏻
Ja zeker! Heel blij mee ook, en vooral dat ik me niet schuldig hoef te voelen als ik wel een keer wat lekkers neem!

vor einem Jahr

Reactie op cvanbuiten

Ja zeker! Heel blij mee ook, en vooral dat ik me niet schuldig hoef te voel ...
Lekker blijven eten! Ik ben 3 jaar geledeb 18 kilo afgevallen zonder ook maar iets te laten staan. Door calorieën te tellen maar wel af te wegen wat ik liever wilde eten, kapsalon of chips 😂

vor einem Jahr

Reactie op Anne kr

Lekker blijven eten! Ik ben 3 jaar geledeb 18 kilo afgevallen zonder ook ma ...
Wauw wat knap zeg!

vor einem Jahr

Reactie op Anne kr

Lekker blijven eten! Ik ben 3 jaar geledeb 18 kilo afgevallen zonder ook ma ...
Dit kan ik bevestigen! Ik eet en drink alles waar ik trek in heb. Ja ook die reep chocolade en dat glas wijn. Ik ben gewoon 4x per week in het zwembad te vinden. Ik begon met 1x per week een conditie training bij de duik vereniging, daar kwam na een paar weken een 2e dag baantjes zwemmen bij. Inmiddels is het dinsdag en donderdag een uur baantjes trekken, woensdag duik training en vrijdag soms baantjes soms aquarobics. Ik ben als je rekent sinds het eind van de zwangerschap 17,6 kg afgevallen. En als je rekent vanaf het begin van de zwangerschap 10.6 kg. Ik ga als een tierelier en voel me steeds beter. Ik ben er niet obsessief mee bezig maar die het omdat ik het leuk vind. Bij echte tegenzin ga ik ook gewoon niet want het moet leuk blijven. Maar de weegschaal en kledingstukken motiveren me zeker wel ervoor te blijven gaan en steeds een stapje verder te gaan!

vor einem Jahr

Reactie op Celiie

Dit kan ik bevestigen! Ik eet en drink alles waar ik trek in heb. Ja ook di ...
Super knap! Het bewegen moet inderdaad leuk blijven en de relatie met eten ook😍. Goed bezig 💪🏻

vor einem Jahr

Reactie op Celiie

Dit kan ik bevestigen! Ik eet en drink alles waar ik trek in heb. Ja ook di ...
Wauw echt super knap zeg! Ik vind bewegen dus totaal niet leuk, dus ik probeer meer te wandelen met de kindjes en een beetje op m'n eten te letten en tot nu toe gaat dat ook prima.

vor einem Jahr

Reactie op cvanbuiten

Wauw echt super knap zeg! Ik vind bewegen dus totaal niet leuk, dus ik prob ...
Ik ben echt het meest luie mens ooit en heb een broertje dood aan bewegen 🙈 maar dit voelt niet zo daarom houd ik t ook vol. Een sportschool zul je mij niet vinden en zelfs wandelen denk ik pffff

vor 10 Monaten

Ik doe ook graag mee. Ik blijf steken op +7 zwangerschapskilos en voel me dood ongelukkig.

vor 10 Monaten

🦸🏼‍♀️hier ga ik er ook helemaal voor! Ik moet nog 10kg die ik er echt niet af krijg. December ben ik maar gestopt met proberen. Had nog weinig motivatie ervoor omdat het niet lukte. Maar als ik in de spiegel kijk accepteer ik mezelf écht niet. Bij mij zit ‘t vooral in gebrek aan beweging. Ik heb dus een spinning fiets gekocht voor op zolder zodat ik dat 4x per week kan gaan doen. Plan: 2x pw cardio spinning 2x pw meer lesje spinning op kracht 1x pw de kleine lopend naar de opvang (40min lopen totaal) 1x pw krachttraining met PT’er (anders doe ik het niet🫣) Lets go 🔥🌪️

vor 10 Monaten

Mocht iemand interesse hebben in een whatsapp groep ofzo, ik kan zelf wel een stok achter de deur gebruiken 🥲