50 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op marrie112

Ik word alleen maar zwaarder 🤷🏼‍♀️
T lijkt erop alsof t de maandelijkse periode was die me zwaarder maakte en ik toch 1.5kilo ben afgevallen deze eerste maand! 🥳🥳 Hoe gaat t bij jullie?

9 maanden geleden

Reactie op marrie112

T lijkt erop alsof t de maandelijkse periode was die me zwaarder maakte en ...
Ik ben van de 97 naar de 90 😍moet nu nog 15 kilo om weer op me gewicht te komen van voor me zwangerschap maar ik ben al tevreden. Afgelopen paar dagen heb ik niet kunnen sporten en denk komende dagen ook nog niet. Kleine is ziek en wilt echt letterlijk niks anders dan bij me zitten en slapen, maar de eerste 7 kilo is eraf binnen 30 dagen 😍 trots op mezelf 🤩

9 maanden geleden

Hoe lukt t voor iedereen? Hier dankzij flinke griep nu op -3.5kg 🥳 nog 5 te gaan en dan gaan we proberen voor n tweede baby 😏

9 maanden geleden

Reactie op marrie112

Hoe lukt t voor iedereen? Hier dankzij flinke griep nu op -3.5kg 🥳 nog 5 ...
In 1,5maand nu 1kg eraf. Heb weinig kunnen sporten helaas dus extreem slechte nachten! Maar vanochtend weer opgepakt! Blij met alle beetjes 💪🏼

9 maanden geleden

Denk dat mijn gewicht flink stil heeft gestaan door stress. Ben nu in 2 maanden tijd 7kg kwijt. Sta nog 1 maand onder begeleiding van een lifestyle coach en daarna moet ik het weer zelf doen, maar ik heb daar alle vertrouwen in 😊

9 maanden geleden

Nog 6kg te gaan 💪🏼 ik had even een sport dipje. Aan mijn voeding ligt het niet. Ik kon alleen afgelopen 2 weken amper sporten door wat fysieke klachten. Nu weer door! Hoe gaat het bij jullie lieve ladies?

9 maanden geleden

Reactie op joos2022

Nog 6kg te gaan 💪🏼 ik had even een sport dipje. Aan mijn voeding ligt het ...
hier gaat er weer alleen maar bij komen door een nieuwe zwangerschap 🙈 maar ik was 18 kg kwijt. hopelijk kan ik het na deze zwangerschap weer doorzetten

9 maanden geleden

Reactie op joos2022

Nog 6kg te gaan 💪🏼 ik had even een sport dipje. Aan mijn voeding ligt het ...
Hier gaat t goed. Rond de 5kg eraf nu. Nog minimaal 3 te gaan voor we opnieuw willen gaan voor n baby 😅

9 maanden geleden

Reactie op Celiie

hier gaat er weer alleen maar bij komen door een nieuwe zwangerschap 🙈 maa ...
Oh waaaauwwwww🤩🤩🤩 gefeliciteerd! Hoe voel je je?

9 maanden geleden

Reactie op joos2022

Oh waaaauwwwww🤩🤩🤩 gefeliciteerd! Hoe voel je je?
ja dankjewel opzich goed ben een paar weken misselijk geweest maar dat is inmiddels ook weg. 😁