Hallo Dames,
We zijn nu bijna met z'n allen 6 maanden verder en ik vroeg me af wie ook graag wil beginnen met afvallen in het nieuwe jaar, misschien kunnen we elkaar motiveren in dit topic of een app groepje beginnen?
Brand maar los met de tips en goede voornemens. Mijn eerste voornemen is in ieder geval om snoep en koek te laten staan en 1x in de week te gaan zwemmen. Als ik thuis ben met de kleine man, lekker veel wandelen.
T lijkt erop alsof t de maandelijkse periode was die me zwaarder maakte en ...
Ik ben van de 97 naar de 90 😍moet nu nog 15 kilo om weer op me gewicht te komen van voor me zwangerschap maar ik ben al tevreden. Afgelopen paar dagen heb ik niet kunnen sporten en denk komende dagen ook nog niet. Kleine is ziek en wilt echt letterlijk niks anders dan bij me zitten en slapen, maar de eerste 7 kilo is eraf binnen 30 dagen 😍 trots op mezelf 🤩
Denk dat mijn gewicht flink stil heeft gestaan door stress. Ben nu in 2 maanden tijd 7kg kwijt. Sta nog 1 maand onder begeleiding van een lifestyle coach en daarna moet ik het weer zelf doen, maar ik heb daar alle vertrouwen in 😊
Nog 6kg te gaan 💪🏼 ik had even een sport dipje. Aan mijn voeding ligt het niet. Ik kon alleen afgelopen 2 weken amper sporten door wat fysieke klachten. Nu weer door!
Hoe gaat het bij jullie lieve ladies?
Nog 6kg te gaan 💪🏼 ik had even een sport dipje. Aan mijn voeding ligt het ...
hier gaat er weer alleen maar bij komen door een nieuwe zwangerschap 🙈 maar ik was 18 kg kwijt. hopelijk kan ik het na deze zwangerschap weer doorzetten