336 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Np22

Wat grappig hier hetzelfde haha. Met 5 maanden 2 eerste ondertanden toen de ...
Ik mis hier ook nog steeds 1 ondertand, kiezen komen nu door😂 gekke volgorde

5 maanden geleden

Reactie op Esje22

Haha nou er is een puntje uit, maar echt 3 mm in 2 weken nu. Als het zo gaa ...
Hoe is het nu? Hier ineens ook een klein randje tand te voelen. Dacht echt dat k dat voor haar verjaardag niet meer me zou maken 😅🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op marrie112

Hoe is het nu? Hier ineens ook een klein randje tand te voelen. Dacht echt ...
Ik denk 2 mm erbij, misschien voor zijn eerste verjaardag dat ze door zijn🤣. Leuk dat er toch nog tandjes aankomen voor haar eerste verjaardag 🥳

5 maanden geleden

Komende zondag 1 jaar en 4 boven tanden, 4 onder tanden en er beginnen kiezen door te komen

5 maanden geleden

We hebben EINDELIJK een puntje van het eerste ondertandje, mevrouw is 11 maanden en een week.

5 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

We hebben EINDELIJK een puntje van het eerste ondertandje, mevrouw is 11 ma ...
Hier precies hetzelfde

5 maanden geleden

Ruim 11 maand en nog niks, ze heeft vaak rode wangen (al vanaf 4 maand) telkens zeggen we, nu komen ze denk ik echt.. nou niet dus haha! En mensen ook, aah ze krijgt vast tandjes want zulke rode wangen, euh nee mensen, dat zeggen we al 7 maand en nog niks te zien haha 😂

5 maanden geleden

Reactie op Esje22

Ik denk 2 mm erbij, misschien voor zijn eerste verjaardag dat ze door zijn� ...
Wij hebben nu 2 kleine scheermesjes. Maar kan dit echt nog geen tandjes noemen, ben benieuwd hoe t over 2 weken op haar verjaardag is

5 maanden geleden

Kleine veelvraat wou geen hap van zn avond eten hebbem vandaag, en had al wat vieze luiers gehad + uitslag. Denk ga toch zn mond nog ff goed bekijken, en jaaa hoor... tandje 7 is door✅️ nr 8 is onderweg.

5 maanden geleden

Wij hebben een tweeling van bijna 1! Abel heeft al 6 tanden (2 onder 4 boven) en Melle zijn net de eerste 2 onder door aan het komen.

5 maanden geleden

Mijn zoontje heeft al 8 tanden, al een maand ongeveer. Hij heeft nu ergens last van en ik denk dat er weer wat aan het doorkomen is. Meer last dan normaal. Meer kindjes die al meer dan 8 tanden hebben? Aan zn oren trekken, rode bolletjes, huilen, niet willen slapen. Arm ventje.

5 maanden geleden

Reactie op Sassiefras

Mijn zoontje heeft al 8 tanden, al een maand ongeveer. Hij heeft nu ergens ...
Hier 9 tanden en 2 kiezen. Zondag 1 jaar geworden. Zijn broer had al zijn tanden al toen die 1 werd.

5 maanden geleden

Reactie op rosak

Hier 9 tanden en 2 kiezen. Zondag 1 jaar geworden. Zijn broer had al zijn t ...
Correctie 4 kiezen zijn net weer 2 door zag ik 😂

5 maanden geleden

Reactie op rosak

Correctie 4 kiezen zijn net weer 2 door zag ik 😂
Oh wow!

4 maanden geleden

Vandaag ondekt dat hij er weer 2 bij heeft en nummer 8 is onderweg scheelt niet veel meer is nu 11,5 maanden

4 maanden geleden

Nr 8 is door! 11 maanden 🦷

4 maanden geleden

6 tandjes zijn helemaal door en nr 7&8 beginnen door te komen

4 maanden geleden

Reactie op Esje22

Ik denk 2 mm erbij, misschien voor zijn eerste verjaardag dat ze door zijn� ...
Heb je er al meer? Hier zijn ze nu zowel beneden als boven door. Denk dat ze voor dr verjaardag een heel gebit wil hebben 😅🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

2 tandjes onder, 1 jaar is hij vandaag.

4 maanden geleden

Hier nu 1 jaar en 2 weken en meneertje heeft 8 tanden en 3 kiezen.