336 Reacties
één maand geleden
Reactie op EsseBb
Wow wat veel al joh 😱 Wij blijven nog steeds hangen op 4 tandjes. Hij heef ...
Hoop dat je kindje wat rust krijgt tussen de tandjes door klinkt misschien gek mijn zoontje kreeg met 13 maanden 4 kiesjes tegelijk hij heeft heel veel pijn gehad ondanks een zetpil toen ze door waren dachten we even rust kan hij even bij komen maar helaas gelijk die 4 hoektanden kwamen er achter aan het is best pittig voor zoon kleintje vind ik daar bij nog groei speurtje hij is nu 84cm hoop dat het snel wat rustiger word voor hem dus hoop dat jou kindje er wat meer tijd tussen laat
één maand geleden
Hoop dat je kindje wat rust krijgt tussen de tandjes door klinkt misschien ...
Hier hetzelfde.. En het doorkomen van de kiezen duurt zo lang en nu gelijk de hoektanden er achter aan vind het zo sneu ze heeft geen moment rust. Ze is nu 14 maanden hopelijk met 15 maanden dan ‘compleet’ voorlopig :)
één maand geleden
Reactie op Np22
Hier hetzelfde.. En het doorkomen van de kiezen duurt zo lang en nu gelijk ...
Snap wat je bedoelt vind het ook zielig
één maand geleden
Hier zit ze nu op 8 voortanden en 3 kiezen. Ze is bijna 14,5 maand. Ze leek alleen last te hebben van die eerste paar voortanden. Die kiezen etc geen gedragsverandering/huilen etc gemerkt!
Ze heeft wel echt al een paar maanden heel vaak tussendoor die tandjespoep en zachtere ontlasting , terwijl er een periode was dat ze gewoon mooie drolletjes had.. dat is echt het enige waar ik het aan merk
één maand geleden
Hier 4 tandjes boven, 3 beneden, de 4e wil maar niet er door komen (naast de voortand) maar de hoektanden zie je al wel de bobbels. Iemand zo’n situatie meegemaakt? 😅
15 dagen geleden
16 maanden
Tandje nr 17 is onderweg de achterste melkkies rechts onder.