336 Reacties

9 maanden geleden

Bijna 7 maanden en het tweede ondertandje is net door🥰

9 maanden geleden

6,5 maand en nog geen tandjes. Bij mijn oudste dochter kwamen ze ook pas met 7/8 maanden door en met 1 jaar had ze alle tandjes&kiezen, dus denk dat mijn zoontje ook pas rond die tijd tandjes gaat krijgen

9 maanden geleden

Ze is nu precies 7 maanden en afgelopen week kwam het derde tandje door. Vanaf 4.5 maand had ze 2 ondertandjes.

9 maanden geleden

Hier 2 ondertandjes, maar ik heb het gevoel dat er binnenkort weer een tand(jes) aankomen. Hij is heel erg aan het kwijlen en zeurderig

9 maanden geleden

2 tandjes onder die samen door kwamen. Hij is nu net 6 maanden.

9 maanden geleden

Bijna 6 maanden en het eerste tandje komt door!

9 maanden geleden

Hier 7 maanden en nog geen tandjes te zien

9 maanden geleden

Vandaag 7 maanden oud en een ondertandje door sinds week of 3 (nog aan het groeien) en volgens mij nog wat in aantocht. 😅

9 maanden geleden

Toen ze net 6 maanden was kwamen de twee onderste vrijwel gelijk. Ze zijn ondertussen wel ruim door het tandvlees heen, maar nog steeds niet volledig omhoog. Ze is nu 7 maanden

9 maanden geleden

7,5 maand , 2 tandjes sinds een maandje

9 maanden geleden

7 maanden en ons meisje heeft 2 ondertandjes

9 maanden geleden

6 maanden en 2 tandjes. Onderin in t midden. Zo schattig 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Ninalie

Bijna 7 maand al 4 tanden en nog 4 bijna
2 onder & 2 vampierentandjes boven, de hoektanden 😂😂

9 maanden geleden

6,5 maand nummer 3 is net door en 4 bijna

9 maanden geleden

Reactie op Ninalie

2 onder & 2 vampierentandjes boven, de hoektanden 😂😂
Ooohh grappig! Ik hoopte al zo'n reactie haha. Bij mijn zoontje komen ook de 'vampierentandjes' door boven. Hoorde van mijn nichtje die tandarts is dat de kans groot is dat de voortanden dan ook niet lang op zich laten wachten.

9 maanden geleden

Twee schoon aan de haak. Maar ontzettend veel kwijlen weer, dus verwacht er nog een paar..

9 maanden geleden

7 maanden.. nog niks!

9 maanden geleden

2 ondertandjes 6.5 maand precies gelijk met d'r zus

9 maanden geleden

7 maanden, 0 tandjes 😂

9 maanden geleden

Bijna 7 maanden en 2 ondertanden kwamen door toen ze bijna 4 maanden was. Nu is er net 1 boventandje doorgekomen en ik heb het idee dat de 2e er ook aan komt 😅