Hoihoi,
Gewoon voor het leuk ben ik even benieuwd: hebben jullie kindjes al tandjes en hoeveel dan?
Hier een mannetje van net 6 maanden en zijn 3e + 4e tandje komen nu door haha.
Met 5 maanden de 2 onderste door nu 6,5 maand en de 2 bovenste zitten er ook aan te komen hier heeft ze wel veel last van. Veel ‘mopperen’, huilen, zeveren en bijten. En gigantisch veel zure luiers en hete rode wangen. Hopelijk na het weekend over! Zie nu een klein wit vlakje bovenin.
Hoi! Hebben jullie kindjes ook last van heeeeeeeel veeel poep luiers? Mijn ...
Wou hier dat hij zoveel poepte🤭 onze zit momenteel op doktersadvies op lactulose maar doet ook vrij weinig dinsdag gepoept hoop vandaag weer poepluier te zien tis allemaal niks 😅
Ja zielig elke keer zo aan persen terwijl nu zijn 2e tandje aan doorkomen is 🤣 maar bij ons eerste kindje die had dat ook altijd moeilijke poeper helaas
Maar zoveel en alles er elke keer onder is ook lastig hihi
Hoi! Hebben jullie kindjes ook last van heeeeeeeel veeel poep luiers? Mijn ...
Herkenbaar! Kleine week zo geweest en gisteren ontdekte mijn vriend dat haar tweede tandje is doorgekomen. Poepluier 's nachts is sindsdien ook weer klaar trouwens 😂
Herkenbaar! Kleine week zo geweest en gisteren ontdekte mijn vriend dat haa ...
Oh dat geeft me hoop! Ik doe snachts 2 luiers om, zodat hij niet door lekt en vannacht had dit geholpen. Hij heeft nu 1 onderhand en boven willen er ook 2 al door komen