336 Reacties

9 maanden geleden

Met 5 maanden de 2 onderste door nu 6,5 maand en de 2 bovenste zitten er ook aan te komen hier heeft ze wel veel last van. Veel ‘mopperen’, huilen, zeveren en bijten. En gigantisch veel zure luiers en hete rode wangen. Hopelijk na het weekend over! Zie nu een klein wit vlakje bovenin.

9 maanden geleden

7 maanden 3 weken en nog geen tandjes. Volgens mij wel dingen gaande veel kwijl en zure poep maar zie nog niks.

9 maanden geleden

Zie hier nu tandje nummer 3 aankomen Boven in. Klein wit streepje door het tandvlees. Hij is nu 6,5 maand.

9 maanden geleden

Precies 7 maanden en heeft 5 tanden en nr 6 en 7 komen er net uit. Overigens niet in de volgorde die op internet staat. Vind t vrij vroeg allemaal…

9 maanden geleden

Reactie op whitt92

Hoi! Hebben jullie kindjes ook last van heeeeeeeel veeel poep luiers? Mijn ...
Wou hier dat hij zoveel poepte🤭 onze zit momenteel op doktersadvies op lactulose maar doet ook vrij weinig dinsdag gepoept hoop vandaag weer poepluier te zien tis allemaal niks 😅

9 maanden geleden

Reactie op Gisette

Wou hier dat hij zoveel poepte🤭 onze zit momenteel op doktersadvies op lac ...
Oh jeetje wat vervelend! Bij mij juist andersom, sinds de tandjes doorgekomen en onderweg zijn is er geen stoppen meer aan 😅

9 maanden geleden

Ja zielig elke keer zo aan persen terwijl nu zijn 2e tandje aan doorkomen is 🤣 maar bij ons eerste kindje die had dat ook altijd moeilijke poeper helaas Maar zoveel en alles er elke keer onder is ook lastig hihi

9 maanden geleden

Net 7 maanden. 1tje is al een flink stukje door en de 2e is aan het doorkomen☺️

9 maanden geleden

Reactie op whitt92

Hoi! Hebben jullie kindjes ook last van heeeeeeeel veeel poep luiers? Mijn ...
Herkenbaar! Kleine week zo geweest en gisteren ontdekte mijn vriend dat haar tweede tandje is doorgekomen. Poepluier 's nachts is sindsdien ook weer klaar trouwens 😂

9 maanden geleden

Bijna 8 maanden en nog geen tandje te zien 😅

9 maanden geleden

Reactie op Keepondreaming

Bijna 8 maanden en nog geen tandje te zien 😅
Hier ook niet 😎

9 maanden geleden

Mijn zoontje is nu bijna 7 maand en heeft 6 tanden

9 maanden geleden

Reactie op marrie112

Hier ook niet 😎
En hier ook niet haha

9 maanden geleden

Bijna 8 maand 4 tandjes

9 maanden geleden

7 maanden en 6 dagen. Beide ondertandjes er nu gedeeltelijk door.

9 maanden geleden

Bij 6,5 maand 2 tandjes (onderin, midden). Een mini puntje en een klein tandje al.

9 maanden geleden

7 maanden, binnen 2 weken heeft hij 2 tandjes! Wel beide door maar nog niet volledig uit het tandvlees

9 maanden geleden

7 maanden, 0 tandjes

9 maanden geleden

Bijna 7 maanden en nog niks

9 maanden geleden

Reactie op Ils186

Herkenbaar! Kleine week zo geweest en gisteren ontdekte mijn vriend dat haa ...
Oh dat geeft me hoop! Ik doe snachts 2 luiers om, zodat hij niet door lekt en vannacht had dit geholpen. Hij heeft nu 1 onderhand en boven willen er ook 2 al door komen