49 Reacties
8 maanden geleden
Hier ook helaas nog geen 1 nacht normaal gegaan en al bijna 8 maanden ..
S ...
Ja heel heftig is het. Soms denk ik was ik t vergeten? Ik heb t vast verbannen uit mijn hoofd bij mijn zoon. T is gewoon volhouden
8 maanden geleden
Onze is ook geopereerd bij wk 14 en was tot aan z’n operatie vanaf wk 3 zie ...
Oef dat klinkt heel heftig! En ik snap wat je bedoeld met dat naar anderen brengen nog lastig is. Bij ons heeft mijn moeder ook wel beneden bij ons thuis opgepast terwijl wij boven sliepen… is dat nog een idee? Heel veel sterkte 💪🏻
8 maanden geleden
Hier ook in hetzelfde schuitje. Ons zoontje heeft constant oorontsteking. Na een antibioticakuur duurt het max 24 uur voor de oorontsteking weer terug is. Ik zit er momenteel ook zelf doorheen, kan na zoveel maanden 3-5 uur slaap per nacht (soms minder, zoals afgelopen nacht) bijna niets meer hebben. Het is echt standje overleven. Geen seconde voor jezelf (niet 's ochtends, niet 's avonds en niet 's nachts), en bijna 24u per dag aan staan. Even stoppen met werken, bvb met ouderschapsverlof is financieel bijna niet haalbaar helaas. Want de kinderopvang kunnen we niet opzeggen want dan zijn we ons plekje daar kwijt.
Het is voor ons doorbijten tot de operatie voor buisjes (breek me de bek niet open over wachtlijsten grml), we hopen dat we nadien hem eindelijk kunnen gaan leren in bedje te slapen.
8 maanden geleden
Reactie op Joli
Hier ook in hetzelfde schuitje. Ons zoontje heeft constant oorontsteking. N ...
We hebben hetzelfde gehad met onze zoon en de buisjes waren een wereld van verandering voor hem maar helemaal voor ons. Heb je gekeken bij de Acibadem kliniek? Wij hebben goede ervaringen met korte wachttijden daar, gewoon met een verwijzing van de huisarts.
8 maanden geleden
Hier hetzelfde verhaal. Zoontje is net 8 maanden. Ging paar weken geleden paar avonden goed (als in maar 1x huilen) maar inmiddels zit ik weer elk halfuur boven met hem in mn armen..
4 maanden geleden
Reactie op floan
Wij hebben ook zo’n dramatische slaper, zo vaak wakker! (Gelukkig niet huil ...
He @floan heeft het nog geholpen? Hier nog steeds op en af drama namelijk
4 maanden geleden
Reactie op Bloomingflower95
He @floan heeft het nog geholpen? Hier nog steeds op en af drama namelijk
Niet echt.. ik houd nu wakkertijden 2-3-4 aan en doe eind van de middag geen powernap meer, gaat iets beter maar nog steeds niet langer geslapen dan 2 a 3 uur..
mn kleine man eet ook ontzettend slecht.. zal daar ook mee te maken hebben..
ziet er gelukkig wel goed uit en ontwikkeld ook goed maar t gaat niet vanzelf zoals bij sommige anderen. Hoe gaat het nu bij jou??