5 Reacties

4 maanden geleden

En wat als je het toch aan blijft bieden, voor z'n neus legt en hem echt de tijd geeft. En hem dan als het niet lukt niet meteen iets anders geeft (op zekere hoogte natuurlijk)

4 maanden geleden

Reactie op Doenjaah

En wat als je het toch aan blijft bieden, voor z'n neus legt en hem echt d ...
Dat doe ik elk dag weer. Minimaal een keer en soms twee keer op een dag. In stukjes, in reepjes en in grote blokjes. Niets helpt. Is echt heel lastig.

4 maanden geleden

Ik lees mee, we hebben hetzelfde

4 maanden geleden

Hier wilde ze ook geen stukjes meer eten sinds ze keelontsteking heeft gehad. De warme maaltijd en brood gingen alweer een tijdje goed maar stukjes fruit wilde ze echt niet. Sinds een paar dagen eet ze het weer. Voorheen deed ik eerst een halve portie gepureerd fruit en daarna stukjes of andersom, eerst stukjes en dan gepureerd fruit maar beide resulteerde in dat ze alleen maar liep te klooien met d'r stukjes fruit en niks at. Niet eens in d'r mond deed. Nu 3 dagen alleen stukjes aangeboden en als ze dat niet at een extra beker drinken. Gister heeft ze d'r hele bakje fruit leeggegeten. Voorheen heeft ze toch wrss gedacht; ach ik krijg wel een alternatief. Nu ze dat niet meer krijgt kiest ze toch voor het wel eten. Het duurt wel een tijd voor ze er aan begint en sowieso wil ze in rust eten. Als het te druk is wil ze sowieso niet eten. Ik snap d'r wel.

3 maanden geleden

Hoi, Onze situatie is niet helemaal hetzelfde, maar onze dochter kan vanaf het begin geen stukjes weg krijgen. Het blijft hangen in de keel en ziet er eng uit. Wij hebben contact gehad met CB en zijn verwezen naar een pre-logopedist. Hoe is het inmiddels bij jullie?