5 Reacties
4 maanden geleden
Hier ook! Inc minder goed slapen. Als ik ergens in zicht ben is het alleen maar krijsen. Anderen kunnen zo ook moeilijk helpen of even bijspringen
4 maanden geleden
Reactie op Leentje94
'Gelukkig' ben ik niet de enige.. de gastouder zegt dat ze dit nog nooit he ...
Ik weet niet hoeveel kindjes ze heeft gehad maar lijkt me sterk toch 😝 er zijn zoveel kindjes die een tijdje erge verlatingsangst hebben. Bij ons op de opvang gebeurt het meer. En ja, het is vervelend maar het gaat weer over. Toevallig vandaag hier een hele goede dag maar hij had ook eens een keer mega goed geslapen. Kan morgen weer totaal anders zijn. M’n oudste had het en nu m’n jongste nog erger. Gelukkig weet ik nu dat het over gaat. En ja, af en toe even laten gillen… ik blijf wel altijd tegen ‘m praten als ik even naar het toilet ga oid. En als ik echt dingen moet doen en het gaat niet, zit hij gewoon eventjes voor de tv hoor. Het is wat het is haha.
4 maanden geleden
Mijn dochter zit ook in die fase sinds een paar dagen. Ook ergens anders slapen is not done, en zelfs als ik haar instop is het een minuut of twee heel hard krijsen. Het gaat wel snel over als ik haar erin heb gelegd, maar anders blijft ze gewoon krijsen… Het is een fase zeker. Niet echt tips spijtig genoeg🥱 slopend is het zeker 😮💨