13 Reacties

2 jaar geleden

Dit was vorige week wat uiteindelijk redelijk was weggetrokken. Lijkt het zelfde te zijn

2 jaar geleden

Het lijkt toch wel op een allergische reactie. mocht ze er last van hebben zal ik niet tot maandag wachten maar naar de huisartsenpost gaan.

2 jaar geleden

Dit is erg toevallig! Bij ons ook eczeem en die dag ei op! Wij twijfelde of dat kon omdat er echt een hoop uur tussen zat…. We gaan morgen weer ei geven, ben benieuwd 🫠

2 jaar geleden

Zou hiervoor ook de hap bezoeken, het ziet er best “erg” uit bij je meisje ☺️❤️

2 jaar geleden

Lijkt op google ook een beetje op de 5e ziekte dus zelf durf ik het niet te zeggen

2 jaar geleden

Reactie op 1-87

Het lijkt toch wel op een allergische reactie. mocht ze er last van hebben ...
Ja dacht ik zelf ook al aan ze is gelukkig wel vrolijk en lijkt er geen last van te hebben🤔

2 jaar geleden

Reactie op MaaikeSev

Ja dacht ik zelf ook al aan ze is gelukkig wel vrolijk en lijkt er geen las ...
komende uren even in de gaten houden en flink smeren. bij allergische reactie neemt de huid niet af maar toe. Ik weet niet waar je meisje op reageerd. maar als ze er niet tegen kan wordt de reactie erop helaas steeds meer. zou zowiezo naar de huisarts gaan. allergieën zijn echt zo vervelend. het kan zijn dat het nu hier bij blijft maar de volgende keer als ze het binnenkrijgt er nog meer reactie op komt. gelukkig schrijf je dat ze er geen last van heeft. succes!

2 jaar geleden

Een allergische reactie hoeft niet altijd direct op te treden maar kan ook ik de uren erna. Evt volgende keer sochtends direct geven en echt mini beetje en kijken hoe het in de loop van de dag verloop. En bezoekje huisarts hiermee is sowiezo niet verkeerd. En als klachten nu verder toenemen zou ik zelfs HAP bellen.

2 jaar geleden

het lijkt inderdaad op een allergische reactie(uitslag en het is opgezwollen lijkt het). ik zou geen ei meer geven totdat je overleg hebt gehad met het CB. zoals elise ook zegt: even goed in de gaten houden of ze geen andere klachten van een allergie erbij krijgt zoals eventueel benauwdheid. Anders meteen de HAP bellen.

2 jaar geleden

Hoe is het nu?

2 jaar geleden

Tip van een kinderdietist die ik kreeg, bij mogelijk gevoelige kindjes dan zo mogelijk de pinda ei en vis achtige introducties in de ochtend doen en op dagen dat zorg goed bereikbaar is :) dus liefst doordeweeks, en als je zelf bij je kindje bent om over de dag heen te zien hoe het gaat

2 jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie en lijkt het idd door ei te komen?

2 jaar geleden

Gister voor de zekerheid de hap gebeld en zij hebben via videobellen even mee gekeken. Zij wisten ook niet wat het kon zijn… Van de week had ze ook nog ei op en toen was haar huid rustig. Ik geef voorlopig even niks geks en ga maandag sowieso even langs de huisarts. Bedankt iedereen voor het meedenken 😊