72 Reacties

2 jaar geleden

Niet met de A.R. voeding maar wel met Kruidvat standaard en los johannesbroodpitmeel. Dit vond ik persoonlijk fijner omdat je dan zelf kan doseren en evt ook een ander merk voeding met los johannesbroodpitmeel kan gebruiken. Wij gebruiken nu bij onze tweede Etos voeding met johannesbroodpitmeel van Kruidvat. En ja het helpt ook tegen verborgen reflux.

2 jaar geleden

Niet met de A.R. voeding maar wel met Kruidvat standaard en los johannesbro ...
Ik zie dus geen losse johannesbroodpitmeel staan, maar alleen de anti reflux voeding.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik heb die voeding van de kruidvat gebruikt vanaf toen ze 2 weken was. Soms deed ik er 2 uur over om haar weer neer te kunnen leggen. Heel naar. De voeding werkte wel maar op een begeven moment waren we echt zoekende met de spenen.. je moet het opbouwen per schepje per 2 dagen ongeveer. Mocht de baby obstipatie krijgen dan moet je er mee stoppen. Wij waren meer bezig met voeding eruit krijgen dan wat anders. 2 schepjes AR en 2 normale voeding met speen 2 bij dr brown ging prima. Maar toen we eenmaal volledig AR voeding gingen geven werd ze alleen maar onrustiger.. zijn nu weer volledig afgebouwd op de normale voeding van de kruidvat. Wij houden haar gewoon rechtop met voeden en overdag na de voeding in trippe trappe stoeltje of in ieder geval omhoog en als ze echt moe wordt en wil slapen dan pas plat.. in de nacht kan ik haar wel relatief sneller neerleggen.

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Ik zie dus geen losse johannesbroodpitmeel staan, maar alleen de anti reflu ...
Die losse heb je ook☺️

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Bij ons staat die helemaal links onderin bij het kruidvat merk van alle voedingen. Wie weet doen ze dit bij elk filiaal hetzelfde indelen?

2 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Ik heb die voeding van de kruidvat gebruikt vanaf toen ze 2 weken was. Soms ...
Nou ik ben dus ook bang voor verstopping. Daarom tot dusver nog niet geprobeerd. Na de fles van 23.00 kan ik hem idd ook zo weg leggen dat vind ik ook zo gek. Maar hij is nu bijvoorbeeld dood moe.. maar zodra ik hem neerleg is het brullen. ☹️☹️

2 jaar geleden

Ik heb ook meerdere voedingen moeten proberen ect.. en ik kwam uit op kruitvat ar voeding vanaf die dag ging het zoveel beter!! Ik vindt de losse schepjes jbpm maar niks daar moet je ook weer uitzoeken hoeveel ect.. ja qua spenen heb ik heel lang uitgeprobeerd wat werkte.. en ben uiteindelijk uitgekomen op difrax speen maat M die is wel voor 3 m+ maar ik kon hem gerust aan me dochter geven want hij werd toch dik.. ze is nooit erin verslikt of iets.. ik ben blij dat ik er aan begonnen ben.. obstipatie heeft zij niet gehad.. en mocht dat wel gebeuren raden ze aan om 10ml extra water erin te doen..

2 jaar geleden

Reactie op Talliej88

Ik heb ook meerdere voedingen moeten proberen ect.. en ik kwam uit op kruit ...
En hoe heb jij de overstap aan gepakt?? Heel fijn dat het zo goed werkte voor jullie!!

2 jaar geleden

Ik ben in 1 x overgestapt.. moet zeggen dat ik geen last heb ervaren..

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Staat vaak op de onderste plank
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Nou ik ben dus ook bang voor verstopping. Daarom tot dusver nog niet geprob ...
Juist met het losse pitmeel kun je met een heel klein beetje beginnen en dan langzaam ophogen als het nog niet voldoende is. Wij geven echt maar 1/4 schepje per fles. Dat is hier al genoeg en geen verstopping

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Nou ik ben dus ook bang voor verstopping. Daarom tot dusver nog niet geprob ...
Jaa dat hadden we gisteren ook.. wij denken maagzuur wat dan omhoog komt en ze dan getroost wil worden.. misschien hadden we haar toch net te snel neergelegd. Bij ons was de eerste keer iets dikkere ontlasting.

2 jaar geleden

Ik heb eigenlijk nog 1 vraag voor mamas die dit gebruiken... gaan ze er nu ook eerdrr van vol zitten omdat de voeding dikker is? Als in drinken ze een andere hoeveelheid? Of moet ik hem juist een andere hoeveelheid geven omdat de voeding machtiger is?

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Ik heb eigenlijk nog 1 vraag voor mamas die dit gebruiken... gaan ze er nu ...
Nee ze zitten er niet eerder vol van. Hier niet tenminste. En het helpt ook niet voor doorslapen. Gewoon dezelfde hoeveelheid geven als je normaliter zou doen

2 jaar geleden

Nee ze zitten er niet eerder vol van. Hier niet tenminste. En het helpt ook ...
Top thanks!👍 ik ga het proberen!! Hopen op meer rust!🤞

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Top thanks!👍 ik ga het proberen!! Hopen op meer rust!🤞
Hoe groot zijn je flessen nu?

2 jaar geleden

Hoe groot zijn je flessen nu?
5x 150 cc.. heb de ar voeding van de kruidvat gehaalt want de losse stond er niet.. heb vandaag 2 schepjes ar en 3 schepjes gewoon gedaan om mee te beginnen.

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

5x 150 cc.. heb de ar voeding van de kruidvat gehaalt want de losse stond e ...
Ik denk zelf dat het beter is om in 1 x te veranderen ivm krampjes misschien.. ik heb dat wel gedaan en ze had geen last van krampjes

2 jaar geleden

Reactie op Talliej88

Ik denk zelf dat het beter is om in 1 x te veranderen ivm krampjes misschie ...
Hoezo in 1x? Juist mengen geeft minder kans op last.

2 jaar geleden

Hoezo in 1x? Juist mengen geeft minder kans op last.
Het ligt er gewoon aan per kind.. mijn kind had er geen last van.. een ander kind weer wel.. en het kan ook zijn dat kinderen juist dagen last van hebben door het mengen.. dus vandaar dat ik ook zeg dat ik denk dat dit beter zou zijn