10 Reacties

5 maanden geleden

Onze zoon glibbert niet, maar is een simpel handdoekje neerleggen niet een optie?

5 maanden geleden

Heb een yoga mat van de action, doormidden geknipt en past precies, andere helft bewaren zodat je na een tijd de oude weg kan gooien en een nieuwe hebt, na gebruik zet ik hem rechtop om te drogen 😊

5 maanden geleden

Ik leg vaak een (xl) hydrofiele doek op de grond, werkt prima tegen het glibberen

5 maanden geleden

Wij gebruiken een kinderstoel van plastic (ikea oid) waar we hem onder de douche inzetten. Is echt ideaal. Op het dienblad wat speelgoed en je krijgt zelf geen kromme rug.

5 maanden geleden

Reactie op Suzie_o

Ik leg vaak een (xl) hydrofiele doek op de grond, werkt prima tegen het gli ...
Dat doe ik ook! En soms laat ik haar glibberen, Moet ze ook leren 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op marrie112

Dat doe ik ook! En soms laat ik haar glibberen, Moet ze ook leren 🤷🏼‍♀️
Jaa eens, hij kruipt ook wel eens uit de inloop douche als we samen douchen. Dan maar even glibberen en glijden idd

5 maanden geleden

Wij hebben een antislip mat van de ikea, werkt top. Zit een gat in om aan op te hangen, kun je hem makkelijk laten drogen. Doen hem ook in haar bad

5 maanden geleden

Antislip mat van de Action. Voor mijn oudste, jongste van nog net geen 1 jaar hou ik nog heerlijk in mijn armen!

5 maanden geleden

Grappig door dit topic heb ik ons zoontje ook voor het eerst staand onder de douche gezet. Hij vond het geweldig en het maakt het wassen zoveel makkelijker. Wij hebben geloof ik een anti slip coating op de tegels zitten.

5 maanden geleden

Mijn collega heeft een mini Zwembadje onder de douche staan. Zijn kleine vind dat super leuk en blijft dus ook op z'n plek. Hij ging eerder ook alle kanten op.