10 Reacties

2 jaar geleden

Ik ree 5 dagen na me bevalling al. Dit op eigen gevoel gedaan em bet lukte bedoel meer dat nergens last van had zegmaar. Maar je meot kijke of het niet te zwaar is voor jouw lichaam

2 jaar geleden

Ik heb 2 dagen na de bevalling al gereden 🙈 maar ik heb me na de bevalling alleen maar goed gevoeld en haf geen last van mijn hechtingen of iets
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Hier op dag 5 weer auto gereden. Ging prima. Ligt aan hoe je je zelf voelt. Zowel fysiek als mentaal. Ook belangrijk dat je de concentratie hebt om auto te rijden.

2 jaar geleden

Ik reed na 3 weken terug met de auto. Ging ik vroeger kunnen rijden? Heel zeker hoor! Maar ik ben gewoon een passenger princess 😂 Als je je goed voelt kan je gewoon rijden. Ik sleurde wel al met de maxi cosi naar de auto vanaf dag 5 (want dan gingen we de eerste keer weg) maar ik haat autorijden gewoon 😂

2 jaar geleden

Reactie op BoViNu

Ik reed na 3 weken terug met de auto. Ging ik vroeger kunnen rijden? Heel z ...
Hahahaha passenger Princess! Ben ik stiekem ook wel hoor. Als we samen gaan dan rijdt mijn man altijd. Wordt ook gewoon afgeleid door de kinderen die dan mijn aandacht willen. Dus ik zit ook liever naast dan achter het stuur. Maar als ik alleen rijdt (Al helemaal zonder kinderen) dan vind ik het heerlijk om te rijden.

2 jaar geleden

2 dagen na de bevalling reed ik naar de supermarkt en 2 weken na de bevalling naar de andere kant van het land🤪 maar verschilt natuurlijk per persoon hoe je je voelt

2 jaar geleden

Ik heb voor het eerst gereden na 8 dagen (vlotte, relaxte) natuurlijke bevalling, mijn moeder had een kies afgebroken en had veel last. Dus eerst zelf rondje geoefend op de parkeerplaats of het geen pijn deed en daarna op pad gegaan.

2 jaar geleden

Ik heb ook ongeveer na een week gereden. Voelde voor mij goed (ben ook alleen op pad geweest). Ben ook natuurlijk bevallen (met een klein scheurtje zonder hechtingen)

2 jaar geleden

De avond voor mijn bevalling nog autogereden met 40+1. Best een snelle bevalling gehad, waar ik positief op terugkijk, maar helaas 1,2 L bloed verloren. Zit nu op dag 8 na de bevalling, maar zou er nog niet aan moeten denken (ben pas 6 keer de trap afgeweest en 1 x in de tuin gezeten 🙈). Vooral veel boven geleefd eigenlijk.

2 jaar geleden

Ik reed een week na de bevalling zelf al. Klein stukje en niet alleen om even te proberen. Ging prima😁 als je je er goed bij voelt, kan en mag het gewoon😁
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.