7 Reacties
2 maanden geleden
Hier rommelt het ook enorm sinds ze 12 maanden is. Wij hebben nu besloten om naar 1 slaapje te gaan. Is ook wat rommelig, maar gaat over het algemeen redelijk goed. Slaapt nu vaak tussen 1,5 en 2 uur rond 12u. In de nacht maakt ze 11 uren. Heb ook lang aan 2 dutjes vastgehouden omdat 'men' dat zegt, maar mn gevoel begon er steeds meer tegen in te gaan dus toch overstap nu naar 1 slaapje gemaakt. Moet er wel bij zeggen dat we nooit een goede overdag slaper hebben gehad (altijd korte slaapjes). Ik zou het gewoon een weekje proberen?
2 maanden geleden
Reactie op Pams
Slaapt ze nu haar dutje langer dan voorheen nu jullie over zijn op 1 slaapj ...
Met 2 dutjes vaak in de ochtend tussen 45min en 1 uur en dan in de middag weer een uurtje.
Nu dus 1x 1.5 a 2 uur. Hoor alleen net van mn vriend dat ze vandaag maar 1 uur heeft geslapen.
Wat een puzzel 😂
2 maanden geleden
Hier vooral s avonds of s nachts is het echt drama op het moment😵💫 ligt ergens tussen 19:00 en 19:30 erin en slaapt pas rond 21:30/22:00🥺 ook s nachts nu meerdere keren wakker terwijl hij voorheen met gemak door sliep. Van mij mag die sprong/ slaap regressie en doorkomende tanden snel klaar zijn😴
2 maanden geleden
Het is hier ook sinds onze kleine een jaar werd drama. Hij is nu bijna 15 maanden en nu keert de rust wat terug. Wij zijn niet overgegaan op 1 slaapje omdat ik echt aan hem merkte dat hij moe was overdag. Soms is het nog gedoe om te gaan slapen ‘s avonds, maar met wat rust en doorzettingsvermogen gaat het goed nu.
Ik heb hier zelf ook al 2 topics over omdat ik soms ten einde raad was. Onze kleine was altijd een topslaper, maar sinds zijn eerste verjaardag was het echt k-u-t. Wij hebben het vooral ervaren als een fase met ups en downs, ik kan je dus geen advies geven wat betreft slaapjes.
Veel succes mama!