12 Reacties

één jaar geleden

Die van ons het soms ook van die hormoon pukkeltjes. Schijnt te komen door de borstvoeding, dat hij mijn hormonen binnen krijgt. Bij ons trok het ontzettend snel weg.

één jaar geleden

Hou het wel enkel goed in het oog stel dat het erger wordt en lang blijft duren moet je koemelkeiwit allergie ook in het achterhoofd houden. Bij mijn eerste zoontje bleven ze ook maar zeggen dat het babyacne was en achteraf bleek het bij hem eczeem te zijn van de koemelkeiwit allergie. Altijd je mama gevoel volgen!!! Zal inderdaad waarschijnlijk babyacne zijn maar als het te lang duurt kan het zijn dat er meer aan de hand is.

één jaar geleden

Ah wat sneu zeg.. Volgensmij gaat het inderdaad vanzelf weg. Wel zag ik hele goede resultaten voorbijkomen van deze creme.. Wordt gebruikt bij huiduitslag, wondjes etc. Wellicht het proberen waard!

één jaar geleden

Ik begreep van de kraamzorg en de verloskundige dat het om hormoon puistjes gaat. Komt door de hormonen die ze via de borstvoeding binnen krijgen. Trok bij ons snel weg, hier een daar nog een enkel pukkeltjes.

één jaar geleden

Oh bij ons eerste duurde het toch dikke 2 maand voor het weg was...

één jaar geleden

Hier ook bultjes. Tot nu toe enkel op het gezicht (wangen en richting de nek). Toch ziet het er weer heel anders uit dan bij jou, rozentak. Ook hier wen gezellige baby die goed drinkt (borstvoeding). Lijkt dit ook op baby acne?

één jaar geleden

Reactie op Jun001hum

Hier ook bultjes. Tot nu toe enkel op het gezicht (wangen en richting de ne ...
Ja

één jaar geleden

Reactie op Jun001hum

Hier ook bultjes. Tot nu toe enkel op het gezicht (wangen en richting de ne ...
Zo heeft mijn dochter ze ook! 😊

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op naer

Ah wat sneu zeg.. Volgensmij gaat het inderdaad vanzelf weg. Wel zag ik hel ...
Zou het niet gebruiken als het vanzelf weggaat en de baby er geen last van heeft. Baby acne is normaal ☺️

één jaar geleden

Onze kleine heeft het wel heel erg, enig idee of dit nog steeds acne is? Hij heeft er geen last van maar ik vind het alsnog zo zielig😔

één jaar geleden

Hoi Rozentak, bij jullie kindje ziet het er ook wat vlekkerig uit. Zeker weten dat het geen (koemelk) allergie is?

6 maanden geleden

Reactie op zomerbaby1

Onze kleine heeft het wel heel erg, enig idee of dit nog steeds acne is? Hi ...
Oei, dit zou ik toch wel even laten checken want lijkt wel vurig. Tegen ernstige acne kan je zelfs antibiotica krijgen las ik. Ons schatje heeft ook puistjes/bultjes, eerder hadden ze ook gele kopjes nu lijken ze wat in te drogen. En dan in zijn nekje warmte uitslag (rode pukkeltjes met kleine witte puntjes ook). Zo zonde van dat mooie baby huidje 😩