11 Reacties

2 jaar geleden

Aanvulling: Kan dit misschien ook eenkennigheid zijn? Ze is vandaag naar de opvang geweest. Misschien de link dag er iemand is en dat wij dan weggaan? Ze is rustig als mijn vriend of ik haar vast heeft.

2 jaar geleden

Dit hoort erbij. Even doorbijten, mijn kleine heeft dit met mijn schoonmoeder. Vindt het zo sneu, want ze wilt haar graag oppakken. Wel moet ik zeggen dat de mijne al vroeg begon te huilen en ook niet stopte. Vanaf 6maanden denk ik al. Misschien moet hij vaker langs komen, samen naar buiten terwijl hij de kinderwagen duwt? Bij mijn moeder deed ze overigens ook wel, nu gelukkig niet meer.

2 jaar geleden

Reactie op YMSB

Dit hoort erbij. Even doorbijten, mijn kleine heeft dit met mijn schoonmoed ...
Ahh wat sneu idd!! Hopen dat het gauw weer overwaait dan.

2 jaar geleden

Hoort erbij! Mijn man werd pas na 2,5 jaar leuk gevonden door mn nichtje 馃槀

2 jaar geleden

Mijn dochter had het eenmalig bij mijn moeder - ze moest hard huilen tijdens haar bezoek de eerste minuten maar ook als zij naar haar keek terwijl ze speelde, direct huilen. Na half uur-uur speelde ze wel en knuffelde met haar alsof er niets aan de hand was. Kinderfysiotherapeute noemde haar veel eerder ook al best eenkennig. Bij KDV heeft ze nu een juf die ze heel erg in de gaten houdt, huilt als zij wegloopt en alleen alles met haar wil. Al andere die ze goed kende accepteert ze tegenwoordig niet. Wat ik ermee wil zeggen het kan zomaar gebeuren en ook soms snel verdwijnen of een tijdje aanhouden. Wat ik bij latere bezoeken deed is haar bij me eerst houden (zodat ze aan die personen goed kan wennen) en gewoon gesprek met betrokkene voeren zonder speciale aandacht aan dochter te besteden (dus niet haar overhalen dat oma super is) en toen lachte ze vrij snel naar mijn ma of broer. Baby zal op gegeven moment begrijpen dat ie die persoon kan vertrouwen, althans hier gelukkig geen langdurig afkeer richting familieleden 馃槄 wel richting overige juffen 馃槄 Hoort erbij in diverse vormen 馃お

2 jaar geleden

heb geen tips. hier n dochter van 3 en heeft mijn broer vanaf jongs af aan al eng gevonden. het word nu eindelijk minder. niks voorgevallen ofzo. eerder kroop ze helemaal weg huilen gek doen 馃樁

2 jaar geleden

hier ook maar dan voor mijn vader. vind het zoooo sneu voor mn vader 馃檲

2 jaar geleden

Hoe vervelend en sneu ook, wel fijn dat er herkenning is. Maar even uitzitten dus! 馃檭

2 jaar geleden

Geen tips maar heel herkenbaar. Mijn dochter van 4 was heel eenkennig naar mij toe en wanneer er ook maar iemand alleen naar haar kijkt begon ze al te huilen馃槀 dit heeft ze tot 2,5 jaar gedaan maar sinds ze naar de psz gaat is het minder geworden.

2 jaar geleden

De volgende keer is het vast weer anders 馃檭 Misschien kan hij met een iets hogere toon tegen haar praten?

2 jaar geleden

Ik heb een drie jarige die nog steeds voor sommige aardige mensen als de dood is haha. Gewoon een verlegen kindje. De logica hebben we nog niet precies gevonden, wel dat ze vrouwen vaak minder eng vindt. Maar ze vindt dan weer een nogal luide, zware-stem vriend van m鈥檔 man die looks heeft waar menig volwassene van zal denken dat ie niet per se een keurig type is wel leuk gek genoeg. Dit terwijl ze mijn oudste zus van 1.60 eng vindt. Maakt duidelijk dr eigen keuzes haha. Vooral sneu voor de ontvanger want die voelen zich wat lullig. Ik zou dr wel troosten en verder gewoon normaal doen, dan heb je de grootste kans dat het overgaat en ze gaat inzien dat ie wel aardig is.