129 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Ahja, misschien proberen te rekken? Niet dat dat hier lukt hoor. Er wordt d ...
Ja rekken gaat enigszins. Dan ligt ze te mopperen tot we t gaan geven. Meestal laten we 30-45min mopperen (is niet echt huilen en al helemaal geen krijsen) en geven dan 60. Maar vannacht doe ik t ipv m’n vriend dus kan k t zelf weer eens ervaren
één jaar geleden
Reactie op HMNM
Iemand enig idee hoe je ervoor kunt zorgen dat dit stopt? Onze baby is 6 ma ...
Nee. Mss weet t topic ‘mijn baby slaapt door is dat wel goed?’ Hoe je met nachtvoedingen stopt 😅😏 hier ook nog steeds hommeles. Er is wel 1 voeding in de nacht af maar zit dan nog steeds rond 1 en rond 5
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Netjes! Nacht daarna ook?
Weet niet. Afgelopen nacht had ze 2230 en 2 verdrietig, maar heb haar de fles niet gegeven maar kreeg haar alleen bij mij in bed in slaap (sprongetje ook).. wel tot 630 geslapen en toen wilde maar 100 drinken. Dus die nachtvoeding heeft ze echt niet meer nodig.
Alleen haar nog in slaap krijgen zonder de fles is lastig
één jaar geleden
Hier ook nog iedere nacht, als we de avond fles geven is hij daarna klaar wakker. Ongeacht verschonen of niet.. als we hem laten komen in de nacht voor de voeding idem. (Vaak tussen 01:00/03:00) We geven de fles op zijn kamer met een klein nacht lampje aan, soms is hij dan dik 2 uur erna nog wakker. 🫣😩 Ongeacht of de dutjes overdag goed zijn gegaan of niet, nu hij weer voor de 3e keer ziek is. Is het al helemaal feest.. hij kan er niks aan doen en het is echt een scheet. Helaas dat mama ook een beetje slaap nodig heeft. 😅
één jaar geleden
Reactie op Jillmom2be
Hier ook nog iedere nacht, als we de avond fles geven is hij daarna klaar w ...
Oh, mehhhh.. Herkenbaar 😪 Het gaat echt, echt, echt weer voorbij. Alleen duurde het bij mn oudste 2,5 jaar.. haha
Net om kwart voor 3 wilde hij al een voeding. maar 30cc gedronken 😔 dus over 2,5u zal hij zich wel weer melden 😴
één jaar geleden
Wij hebben vanaf afgelopen nacht een nieuwe techniek (ik heb vanaf nu nl 10 dagen vrij): om 1830-1900 naar bed met fles. Dan wanneer ze wakker wordt troosten zonder fles. Als dat niet lukt dan bij mama in bed. Tot ze echt niet meer stil te krijgen is, dan een fles en weer in eigen bed.
Afgelopen nacht. 1830 gedronken, 22 bij mij in bed en pas om 430 gedronken. Heb k haar een hele fles gegeven. Idee is nu (ze zit ook in n sprongetje) haar te laten wennen een dag of 4-5 dat ze geen melk meer in de nacht krijgt en dan hoop k als ze uit t sprongetje is en dus geen melk meer gewend is dat ze blijft slapen
één jaar geleden
Reactie op marrie112
Wij hebben vanaf afgelopen nacht een nieuwe techniek (ik heb vanaf nu nl 10 ...
Ik ben oprecht benieuwd, wat houdt niet kunnen troosten in? Ik lees het meer en realiseer mij dat wij een hele makkelijke baby hebben dus ik weet niet zo goed hoe dat eruit ziet?
één jaar geleden
Reactie op LoLo27
Ik ben oprecht benieuwd, wat houdt niet kunnen troosten in? Ik lees het mee ...
Dat ze blijft huilen en niet meer gaat slapen. Als k haar uit t bedje til is ze stil en gaat ze zich tegen me aan nestelen om te slapen. Maar als k haar dan weer terug leg gaat ze weer huilen.
Gelukkig is t huilen en geen krijsen
één jaar geleden
Reactie op LoLo27
Ik ben oprecht benieuwd, wat houdt niet kunnen troosten in? Ik lees het mee ...
Hier is niet kunnen troosten een uur, of soms meerdere uren, in het donker op de yogabal hupsen met haar in onze armen. Zingen of shussen tot ze stopt met "morren" zoals wij het noemen = zachtjes huilen/ praten. Vaak half slapend. Met tussendoor een paar keer een flinke huilbui die dan steeds minder frequent komen.
één jaar geleden
Reactie op marrie112
Wij hebben vanaf afgelopen nacht een nieuwe techniek (ik heb vanaf nu nl 10 ...
Wat bij ons heeft geholpen is om 2 schepjes rijstebloem in de flessen van 19:00 te doen, slaapt sinds dien (1week) door tot 7:30
één jaar geleden
Reactie op marrie112
Hoe gaat t nu bij iedereen?
Volgens de Oei ik groei-app (wil die app eigenlijk wegdoen😓) heeft mijn zoontje van 6 maanden last van de 3 H’s. Toch word ik gek van de voedingen ‘s nachts. Om 18:30 uur laatste fles. Dan om 20:45 uur weer honger. Dus dan denk ik oh nog honger en geef dan een volle fles. Dan drinkt hij 3-kwart van de fles 😕
‘s Nachts bied ik kleinere flesjes aan en vanaf 06:30 uur weer een grote fles, maar toch blijft hij overdag “snacken” en grote hoeveelheden melk laten staan. ‘s Nachts lijkt hij het om de 3 a 4 uur de voedingen te willen inhalen.
Ik volg het niet meer… 😞