11 Reacties

2 jaar geleden

Instoppen, wij hebben lange slaapzakken die wij tussen matras en ledikant instoppen

2 jaar geleden

Wel herkenning! En bizar snel soms ook 🤣 Hij kan nog niet kruipen/tijgeren maar in zn slaapzak ligt ie soms binnen een minuut bovenaan🤷🏻‍♀️ Hier helpt het om hem wat later neer te leggen, dus met zn voetjes bijna bij het hoofdeinde. Maar dat heb je vast al geprobeerd 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Felimba

Wel herkenning! En bizar snel soms ook 🤣 Hij kan nog niet kruipen/tijgeren ...
Later = lager

2 jaar geleden

Reactie op Sja1989

Instoppen, wij hebben lange slaapzakken die wij tussen matras en ledikant i ...
Inderdaad een langere slaapzak als noodzakelijk en die onder z’n matras stoppen. En meestal is het op z’n kamer koud genoeg om dan ook nog een laken er over

2 jaar geleden

Ik heb om deze reden oa een Nunki gekocht. Erg duur, maar goed door te verkopen en wilde het proberen. Sindsdien slaapt hij beter, sneller en nog maar 1 nachtfles ipv 2 😅

2 jaar geleden

Ik kwam hier dus om te zoeken naar precies dit probleem. Dus ik lees even mee 😅🙈

2 jaar geleden

Hier exact hetzelfde. Slaapzak tussen matras stoppen werkt hier niet, wordt hij woest. Ik heb nu een opgerolde handdoek tegen het hoofdeinde gelegd daar ligt hij dan met zijn hoofd tegen aan.. ieder geval zachter 🤷

2 jaar geleden

Reactie op Sja1989

Instoppen, wij hebben lange slaapzakken die wij tussen matras en ledikant i ...
Van welk merk heb je de slaapzak? Ik heb ze van Prenatal en Jollein maar beide zijn te kort om in te stoppen. Als ik een maat groter doe, dan is die bij de nek nog veel te groot

2 jaar geleden

Hier heeft dat een paar dagen/week geduurd tot ze doorhad dat ze dus kon tijgeren en toen hield t weer op.

2 jaar geleden

Reactie op Evelien98

Van welk merk heb je de slaapzak? Ik heb ze van Prenatal en Jollein maar be ...
Lodger heeft hele fijne (en lange) die vanaf maat 68 echt perfect aansluiten bij de nek. Wij gebruiken de 4 seizoenen slaapzak, ook lekker warm voor nu 👍🏼