16 Reacties

8 maanden geleden

Nou heel toevallig! Onze kleine heeft het ook. Vond het al een beetje gek… Net alsof hij aan het poepen is en kreunt er ook een beetje bij. Geen idee wat het is maar ik volg!

8 maanden geleden

Reactie op Nadiaaa3

Nou heel toevallig! Onze kleine heeft het ook. Vond het al een beetje gek… ...
Hij maakt er ook geluid bij. Alsof hij opeens keihard aan het drukken is om te poepen, maar dat doet hij dus niet. Hij krampt soort van samen..

8 maanden geleden

Haha herkenbaar!! Ik denk toch een soort tantrum of manier van emoties uiten. Inderdaad op momenten van enthousiasme of boosheid, zijn dus emoties

8 maanden geleden

Reactie op naer

Haha herkenbaar!! Ik denk toch een soort tantrum of manier van emoties uite ...
Ook soms als hij gewoon een broodje eet in zijn stoel dat hij opeens dit doet. Maar misschien is het dan nog steeds een soort emotie

8 maanden geleden

Idem hier! Maakte me ook zorgen!

8 maanden geleden

Reactie op Mama’tje

Idem hier! Maakte me ook zorgen!
Stom dat we hier geen filmpjes kunnen delen dan is het nog duidelijker 😅

8 maanden geleden

Reactie op 199929

Stom dat we hier geen filmpjes kunnen delen dan is het nog duidelijker 😅
Haha idd! Maar herkende het helemaal en las het gelijk voor. Want ik en mijn man vonden het super bizar te zien 😂

8 maanden geleden

Hier ook toevallig! Denk dat het erbij hoort.

8 maanden geleden

was bij mijn baby gebeurt toen ze ineens veel kracht zette tijdens t kaka doen

8 maanden geleden

Herkenbaar! Maar ik weet niet of jullie kleintjes al staan/optrekken naar staan? Sinds hij dat doet, wordt hij niet meer zo rood. We denken dat het frustratie was omdat hij wilde staan 😂

8 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Herkenbaar! Maar ik weet niet of jullie kleintjes al staan/optrekken naar s ...
Nog niet!! Hij tijgert wel en wilt nu heeeel graaag kruipen maar het lukt nog niet. Maar hij doet het ook gewoon zo uit het niets tijdens het eten of spelen..

8 maanden geleden

Geloof me, epilepsie of spasmes kan kan je niet stoppen door met hem te praten. Waarschijnlijk gewoon een fase waar hij in zit met boosheid of emoties. Meer willen kunnen dan dat hij daadwerkelijk kan.

8 maanden geleden

Hier herkenbaar maar dan is mijn zoontje aan het poepen 🤣

8 maanden geleden

Reactie op 199929

Nog niet!! Hij tijgert wel en wilt nu heeeel graaag kruipen maar het lukt n ...
Dat was bij ons ook zo! Maar tijdens het eten gaat hij ook elke keer staan nu en tijdens het spelen trekt hij zich ook ineens op… misschien is het wel gewoon toevallig hoor! Maar bij ons was het dus echt frustratie 😂

8 maanden geleden

Doet die van ons ook! Volgens mij is het ook een nieuw trucje wat tie kan met zn lichaam. Adem inhouden, druk zetten (zonder te poepen) en weer door.. soms 10x per dag, dan weer een week niet. Maak me geen zorgen! Mss frustratie inderdaad

8 maanden geleden

Ja hier ook! Ik zeg dan altijd dat ze zich ‘ijvert’. Nooit echt iets achter gezocht haha.