20 Reacties

3 jaar geleden

Onze hulp zei dat de baby een lage temperatuur heeft van zichzelf. Wij zitten op dezelfde temperatuur maar het is altijd regelmatig en stabiel dus geen reden om zorgen te maken

3 jaar geleden

Anders kan je altijd contact opnemen met je verloskundige..

3 jaar geleden

Alles tussen de 36,5 en 37,5 is goed werd hier verteld.

3 jaar geleden

Reactie op bj90

Onze hulp zei dat de baby een lage temperatuur heeft van zichzelf. Wij zitt ...
Nee precies dit had ik de eerste dagen ook met me dochter is een goeie temperatuur zolang het maar niet drastisch veranderd. Zolang niet onder 36,5 komt en 37,5 en hoger daar tussen was get gied. By twijfel gewoon bellen altyd

3 jaar geleden

Reactie op bj90

Onze hulp zei dat de baby een lage temperatuur heeft van zichzelf. Wij zitt ...
Ja maar onze hulp zei gebruik kruikjes want het zal bij haar wat langer duren. Vind het zo lastig.

3 jaar geleden

Reactie op Ellaa

Ja maar onze hulp zei gebruik kruikjes want het zal bij haar wat langer dur ...
Je kan der huid op huid zetten by pasgeboren baby's is dit ook goeed voor de tempratuur

3 jaar geleden

Is prima temperatuur. Veel mensen denken nog steeds ten onrechte dat de gemiddelde temperatuur van een mens ongeveer 37-37,5 graden zou moeten zijn, maar het is eigenlijk 36,4. Ondertemperatuur heb je pas echt onder de 35,5, maar zo ver zou ik het bij haar niet laten komen hoor 馃槈 Wat is de temp zonder kruikje?

3 jaar geleden

Reactie op GMB92

Is prima temperatuur. Veel mensen denken nog steeds ten onrechte dat de gem ...
Zonder kruikje is hij 36,5. Dus jij zou zeggen geen kruik meer maar nog wel een mutsje?

3 jaar geleden

Heb je een andere thermometer geprobeerd? Bij ons werd onterecht gedacht dat onze dochter ondertemperatuur had maar toen we een ander merk probeerde bleek het gewoon goed te zijn

3 jaar geleden

Reactie op Ellaa

Zonder kruikje is hij 36,5. Dus jij zou zeggen geen kruik meer maar nog wel ...
Ik zou luisteren naar de zorg professionals 馃榿

3 jaar geleden

Heb je een andere thermometer geprobeerd? Bij ons werd onterecht gedacht da ...
Geeft hetzelfde aan

3 jaar geleden

Bij ons werd gezegd tussen 36,5 en 37,5 is helemaal goed...

3 jaar geleden

36,6 is goed hoor!

3 jaar geleden

Reactie op Ellaa

Geeft hetzelfde aan
Onze kraamzorg zei dat veel thermometers na het piepje als je ze wat langer laat zitten vaak nog 0,2 graad omhoog gaan. Bij de onze geprobeerd en dat klopte idd. Hij ging na het piepen nog omhoog. Verschil tussen 36,5 en 36,7 geeft toch een ander gevoel t een of t ander 馃憣

3 jaar geleden

Onze kraamzorg zei dat veel thermometers na het piepje als je ze wat langer ...
Oh dat zal ik eens proberen! Maakt nogal verschil inderdaad馃槄

3 jaar geleden

Veel huid op huid contact reguleert ook de temperatuur. (Daarnaast ook hechting, co regulatie rn positief voor moeder en baby.. winwin dus)

3 jaar geleden

Onze kraamzorg zei dat veel thermometers na het piepje als je ze wat langer ...
Je hebt nog gelijk ook! Ging van 36,6 bij piepen nog verder naar 36,9. 馃槺

3 jaar geleden

Heb je een andere thermometer geprobeerd? Bij ons werd onterecht gedacht da ...
Dit wilde ik ook vragen, hier namelijk hetzelfde, dagen kruiken in bed gestopt terwijl de temp gewoon in orde was

3 jaar geleden

Ik meet altijd 2 keer, dus nog een keer als de thermometer er nog inzit. 2e keer altijd hoger! 馃槝

3 jaar geleden

Dit is een normale temperatuur hoor. Ik heb zelf ook altijd een lagere temp en mijn dochter heeft die ook. Die zit altijd tussen 36,6 en 36,8