Hi allemaal,
Mijn dochter van 11 dagen is nog steeds laag in temperatuur, zelfs met kruik. Met kruik zit ze op 36,6/36,8. Hoelang kan dit duren? Of heeft iemand tips?
Thanks!!
Onze hulp zei dat de baby een lage temperatuur heeft van zichzelf. Wij zitten op dezelfde temperatuur maar het is altijd regelmatig en stabiel dus geen reden om zorgen te maken
Onze hulp zei dat de baby een lage temperatuur heeft van zichzelf. Wij zitt ...
Nee precies dit had ik de eerste dagen ook met me dochter is een goeie temperatuur zolang het maar niet drastisch veranderd.
Zolang niet onder 36,5 komt en 37,5 en hoger daar tussen was get gied.
By twijfel gewoon bellen altyd
Is prima temperatuur. Veel mensen denken nog steeds ten onrechte dat de gemiddelde temperatuur van een mens ongeveer 37-37,5 graden zou moeten zijn, maar het is eigenlijk 36,4. Ondertemperatuur heb je pas echt onder de 35,5, maar zo ver zou ik het bij haar niet laten komen hoor 馃槈
Wat is de temp zonder kruikje?
Heb je een andere thermometer geprobeerd? Bij ons werd onterecht gedacht dat onze dochter ondertemperatuur had maar toen we een ander merk probeerde bleek het gewoon goed te zijn
Onze kraamzorg zei dat veel thermometers na het piepje als je ze wat langer laat zitten vaak nog 0,2 graad omhoog gaan. Bij de onze geprobeerd en dat klopte idd. Hij ging na het piepen nog omhoog. Verschil tussen 36,5 en 36,7 geeft toch een ander gevoel t een of t ander 馃憣