10 Reacties

3 jaar geleden

Ik had gewoon billendoekjes van etos of ah. En welada verzorginsproducyen

3 jaar geleden

Ik vind dit ook heel lastig.. Uiteindelijk maar voor Weleda gegaan. Kan ik op m'n gemakje nog even verder zoeken voor andere opties. 🙈

3 jaar geleden

Weleda, waterwipes? Of andere billendoekjes met alleen “water”.. volg je op insta Ismee en Iris de Goede? Zij delen beide ook veel tips! Misschien heb je daar iets aan?

3 jaar geleden

Naast Weleda (happy earth volwassen producten vind ik nooit zo lekker ruiken): Dr leenarts (billenzalf en vette creme) en Attitude (bad/douche/shampoo) zijn ook fijne merken. Qua billendoekjes gebruiken wij Waterwipes of Naif. Zonnebrand Naif of Attitude. En ook fijn: cheeky wipes (wasbare washanddoekjes) eerst icm wasbare luiers gebruikt, nu vooral bijhet eten. Hydrofiele washandjes, voor wassen zonder gelijk in bad te gaan.

3 jaar geleden

Ismeepureliving heet ze op instagram. Ze heeft veel verschillende highlights waaronder baby en kind. En ook zwangerschap. Hier staan veel tips in! Incia is ook een merk die veel natuurlijke producten verkoopt. Hemnature.com heeft dit weekend ook veel sale!

3 jaar geleden

De website sproetonline.nl en consumentenbond waren behulpzaam. Wij hebben weleda badolie gekocht. En verder wil ik de waterwipes van de Hema. Verder ben ik nog niet. Naif is wel aan de prijs, maar wel fijn dat het parfumvrij is, dus misschien ga ik nog overstag 😉

3 jaar geleden

ik heb nu Naif gekocht als baby daar goed op gaat kwa huid dan vlijf ik het gebruiken. ik ben benieuwd naar welke luiers jullie gebruiken?

3 jaar geleden

Waterwipes! En verder heb ik eerste tijd Inoli gebruik voor in bad en later Neutral producten. Ga ik nu weer doen!

3 jaar geleden

Billendoekjes: Waterwipes of Pampers aqua pure Billenzalf: Drs Leenarts en Naïf diaper cream (0% lijn) en natuurlijk Bepanthen baby Gezichtscreme: Naïf nurturing cream (0% lijn), La roche posay lipikar baume + of Drs Leenarts droge huid zalf Zonnebrand: Dr Jetske of Drs Leenarts Shampoo: Drs Leenarts Er zijn waarschijnlijk wel nogmeer producten die goed zijn! Maar deze heb ik aangeschaft na veel onderzoek🤭 Als er anderen zijn met ook goede verzorgingsproducten zonder troep lees ik ff mee hihi. Je kan nooit genoeg hebben!