9 Reacties

8 maanden geleden

Heb je misschien zijn schema van overdag? Het kan mogelijk daar aan liggen..?

8 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Heb je misschien zijn schema van overdag? Het kan mogelijk daar aan liggen. ...
Goed punt. Rond half 10 dutje 1 en tussen 2 en 3 dutje 2. Het is hier niet super straks qua schema. Ook de duur van de dutjes varieert nogal.

8 maanden geleden

Slaapregressie mama.. ff een klote periode maar komt goed. Even doorheen bijten. Niet te snel toegeven en proberen zo min mogelijk aan jullie ritme te veranderen.. ze groeien er vanzelf overheen, duurt een paar weken.. hangt samen met de ontwikkeling (en sprong 7).. niet opgeven 🙏🏽

8 maanden geleden

Hier exact dezelfde tijden. 8,5 maand en ook 3 weken te vroeg geboren. Hier krijgt ze gewoon elke keer voeding en dan valt ze snel weer in slaap. Geen zin in strijd (zie het nut er ook niet van in). Soms om 3 uur idd klaar wakker. Dan gaat bij ons de sterren projector aan, dan vermaakt ze zich daarmee en kan ik terug in bed liggen. Soms valt ze zo in slaap

8 maanden geleden

Ik heb exact hetzelfde gehad wanneer mijn dochter 8 maand was. Elke nacht minstens 2 keer wakker, meestal kort na het slapengaan en dan eens midden in de nacht plots klaarwakker (soms 2u wakker). Idd slaapregressie, na 4 weken ongeveer plots terug beginnen doorslapen… Succes!

8 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Slaapregressie mama.. ff een klote periode maar komt goed. Even doorheen bi ...
Huh maar hij is net uit sprong 6…?!

8 maanden geleden

Reactie op Sesammie

Huh maar hij is net uit sprong 6…?!
En sprong 7 komt er binnen 4 weken aan, welke gepaard gaat met een tussentijdse slaapregressie (9/10 maanden). Is niet allemaal tot op de dag te plannen.. het komt echt wel goed.

8 maanden geleden

Is hij bezig met tijgeren, kruipen, staan? Praten? Iets van een groei in ontwikkeling? Dit gaat gepaard met regressie..

8 maanden geleden

Meeste wordt hieronder wel gezegd. Maar ik wil nog wel even dit met je delen over het stukje ‘manipuleren’ 😊 https://www.instagram.com/reel/C4NWesPIiMJ/?igsh=MXR1bjFlNmk3ZGRtNg==