2 Reacties
5 maanden geleden
Wij hadden dit ook. Ik had echt het idee dat ze niet snapte wat ze in bed moest. Tot we haar een keer neerlegden toen ze echt heel moe was en we een muziekje aan deden.. toen bleef ze heel rustig liggen, deed haar duim in haar mond en viel in slaap. Ik was zo verbaasd, ik had haar zeven maanden in slaap gedragen in de draagzak. En dan overgelegd in haar bedje..
Ze slaapt alleen wel langer dan 3 uur snachts.. duurde ook vrij lang voor dat anders werd. Ik gaf borstvoeding en was vaak degene die eruit ging, ik kreeg haar dan zonder voeding niet terug in bed. Maar toen is mn man een aantal keer eruit gegaan en hij kreeg haar daarna wel in slaap. En toen duurde het nog even hoor, maar toen ging ze ze zelf ook wat meer uren achter elkaar slapen.
5 maanden geleden
Ik lees even mee. Onze kleine boef van 1 jaar wordt ‘s nachts ook wakker en ik krijg hem weer meteen in slaap door mijn borst te bieden. Ik weet dat ik het ermee in stand houd, maar ja ik heb mijn nachtrust ook nodig. Wij hebben wel gemerkt dat wanneer mijn man dit doet, hij ook in slaap valt tot hij mij ziet of ruikt.
Hem laten huilen kan ik niet aan dus doe ik niet.