10 Reacties

2 jaar geleden

Hier is het nu vooral opslag van speelgoed maar uit eerdere ervaringen is het ideaal als je kindje kan kruipen dat het ideaal is als je aan het koken bent of stofzuigen oid. Even je handen vrij en je kleine zit op een veilige plek. Dus hier blijft ie voorlopig lekker staan. Ook slaapt ie er hier soms (een beetje noodgedwongen) in als de schoonmaakster boven bezig is, zodat ze zijn kamer ook kan doen. En als newborn heeft hij er veel in geslapen

2 jaar geleden

Wat doe je als je alleen bent en naar de wc wilt? Denk ook aan, wanneer je baby straks kruipt, loopt, en alles uit je kast trekt als jij ff weg bent. Veilig in de box en je kunt heerlijk rustig ff naar de wc oid. Daar gebruik ik m voor, en hoe eerder je kind eraan went hoe makkelijker dat tegen de tijd dat je m echt nodig hebt gaat. Hier oefent ze heerlijk op haar buik, terwijl ik ff wat opruim in de keuken of als ik kook bijv. Misschien heb je er iets aan. Veel mensen doen m weg rond 1 jarige leeftijd, ik laat m ws wel wat langer staan aangezien ik het daarna nog steeds niet veilig acht om ff op m’n gemak iets anders te kunnen doen. En ja soms is dat gewoon nodig.

2 jaar geleden

Weggedaan voor december omdat we anders geen plaats hadden voor de kerstboom 🤣

2 jaar geleden

Weg gedaan toen hij 6 maand was. Lelijk ding wou ik niet mee naar het nieuwe huis. Zat de hele tijd vast met zn armen en benen door de spijlen. En ik denk dat ik hem beter stimuleer te kruipen door hem gewoon op de grond te laten spelen & heb een speelkleed. En wat betreft als die kruipt en de kasten open maakt. Gewoon gelijk afleren. Lekker de wereld laten verkennen 😌

2 jaar geleden

Onze box is de opslag voor z’n jassen, skipakken en speelgoed 😂 we zijn er erg blij mee, maar gok dat zodra die gaat kruipen we hem dumpen of juist weer leeghalen zodat ik normaal naar het toilet kan etc

2 jaar geleden

Ik denk dat als je hem 8 maanden niet hebt gebruikt hem nu waarschijnlijk ook niet gaat gebruiken. Wij hebben er de eerste maanden veel gebruik van gemaakt. Nu meer op de grond op zijn speelmat zodat hij vrijer kan bewegen, maar ook regelmatig nog even in de box. Voor ons qua hoogte fijn en voor hem weer even "anders". De muziekmobiel die erin hangt vindt hij na 7 maanden nog steeds mooi even naar te kijken. Wat andere ook zeggen, straks een veilige plaats als je even naar de wc gaat.

2 jaar geleden

Ik wil hm denk ook weghalen! Hii wil er bijna nooit in en rolt zich elke keer vast. Soms wel handig met grote broer en hond maar als hij er alleen in moet huilen. Ben de box na 2,5 jaar ook wel zat🤣🤣

2 jaar geleden

Update! Box is weg hahaha! Zachte speelmatten eronder gelegd klein kastje gemaakt. Hij vermaakt zich heerlijk weer! Draait alle kanten op en kan mij hele tijd zien. Als we hem missen straks zetten we wel weer in elkaar of tijdelijk campingbedje of iets

2 jaar geleden

Wij hebben dit gemaakt. Beste beslissing ever! Genoeg ruimte om te oefenen met kruipen, is warmer dan de laminaatvloer zonder vloerverwarming en makkelijk schoon te maken. De hond kan niet zomaar bij hem komen en hij kan niet overal heen.

2 jaar geleden

Hmm, dubbel zeg! Als ik nu even naar het toilet moet zet ik hem even in zijn wipstoel :) Maar we zitten nog niet inde kruipfase natuurlijk! Ik denk dat ik hem nog even laat staan en wacht op wat er gaat komen. Nu speelt hij vooral op de speelmat