20 Reacties

één jaar geleden

Ik ben geen BAM-er maar wel zwanger haha! Ik woon in Heerhugowaard 😄

één jaar geleden

Hier ook geen alleenstaande moeder, maar wel zwanger haha. Woon in Heerhugowaard.

één jaar geleden

Niet alleenstaand maar wel omg. Benningbroek/ Avenhorn

één jaar geleden

Niet alleenstaand wel zwanger in omgeving langedijk

één jaar geleden

Ik ben een alleenstaande moeder dit is mijn 6e nu niet samen met vader maar we zijn goed bevriend. Hij is er als ik hem nodig heb en verder ook voor de kinderen. Dit is onze 5e mijn 6e. Ik woon op dit moment in laren noord holland

één jaar geleden

Hey meiden, sorry. Ik heb geen melding gekregen. Hoe ver zijn jullie onderhand?

één jaar geleden

Ik ben vandaag 8+6, volgende week woensdag termijn echo! Ik was een paar dagen teruggezet bij mijn eerste echo dus ik ben benieuwd. Ben nu 14 juni uitgerekend😊

één jaar geleden

Ik ben 10 weken hoor morgen mijn uitrekendatum

één jaar geleden

Hoe gaat het hier met jullie? 😄 ik zit ondertussen op 12+1 en na termijnecho toch 10 juni uitgerekend 🥰 Ik heb nog wel flink wat klachten, hoop dat dat snel minder wordt

één jaar geleden

Niet alleenstaand, wel wonend in Alkmaar.

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Hoe gaat het hier met jullie? 😄 ik zit ondertussen op 12+1 en na termijnec ...
Hoi hoi, ik zit nu op 14 weken. 5 juni uitgerekend. Mijn klachten en dan vooral de migraine en misselijkheid zijn er nog volop. Hoop dat het nu wel gaat afzakken. De 13 weken echo en nipt gehad onderhabd. Alles was goed. Hoe gaat het met jullie?

één jaar geleden

Hoi :) ik zie net pas dit topic. Niet alleenstaand, ik woon in Heerhugowaard. Ik zit op 12 weken + 2 dagen. Nog erg misselijk en moe, hopelijk snel over

één jaar geleden

Hier de klachten ook nog altijd niet minder… Zit ondertussen alweer bijna 2 weken thuis 😕 ben 13+2 vandaag en had gehoopt mij nu wel eens beter te gaan voelen 😂 vooral onwijs misselijk, maagzuur, kokhalzen en mooeeeee 😴

één jaar geleden

Geen alleenstaande moeder maar woon wel in Hoorn! Nu zijn we 14 +3 weken zwanger!

één jaar geleden

Hier ook niet alleenstaand maar woon in Enkhuizen nu 12+2. Nog heel veel kokhalzen de hele dag door...😵‍💫

één jaar geleden

Ik ben 13+6 goede nipt en 13 weken echo gehad, hierdoor kan ik toch echt een beetje beter gaan genieten. Ik vind het super bijzonder om bijvoorbeeld bij het echocentrum mensen blij naar buiten te zien gaan met een echo foto. Of bij het bloedprikken meer mense te horen of dat zij ook de nipt hebben. En dan te weten dat zij ongeveer hetzelfde beleven als ik doe terwijl ik die hun niet ken. Het zou zomaar toevallig iemand van jullie kunnen zijn, zonder dat ik jullie ontmoet heb of jullie ken.

één jaar geleden

Niet alleenstaand, maar samenwonend in de Alkmaar (Noord). Ik heb lang BAM overwogen tot mijn partner in beeld kwam.

één jaar geleden

Hoe gaat het met jullie? Hier nu ondertussen 33 weken zwanger van ons kleintje💙

één jaar geleden

Gaat hier helemaal goed! Vandaag 32+1 zwanger van onze kleine man🥰 Aftellen kan eindelijk beginnen!

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Gaat hier helemaal goed! Vandaag 32+1 zwanger van onze kleine man🥰 Aftelle ...
Ah fijn dat het zo goed gaat! Jaa maar echt hè nog eventjes en dan kunnen we onze kleine wondertjes ontmoeten en in onze armen sluiten😍