10 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb een sleutelhanger geknutseld nu ik daar alle tijd voor heb met kraaltjes van de Xenos en online een parkeerschijf besteld en laten bedrukken. Leek me wel origineel en iets wat ook nog nuttig is 😊

2 jaar geleden
Bij mijn 1e heb ik een fototaart met een kaart bij de vk praktijk laten bezorgen, en de kraamverzorgster kreeg een dosje merci met op de voorkant: ik ben ontzettend blij met een kraamverzorgster zoals jij

2 jaar geleden
Uiteindelijk weinig tijd gehad om over na te denken haha want met 37+1 kwam ons ventje. Vandaag hebben we de kraamzorg afgesloten en flink potje gehuild nadat ze de deur uit was.. iets met kraamtranen/hormonen en een enorm fijne week gehad met de kraamzorg..
Gisteren mochten we voor het eerst naar buiten en zijn we met de kraamzorg hier voor de deur naar de markt geweest. Daar een grote bos pioenrozen aan haar gegeven. En vandaag hebben we een groot rituals pakket en een kaartje met een foto van haar en Jayden, daarop een lange tekst geschreven als bedankje en verteld wat we de leukste dingen vonden deze week.

2 jaar geleden
Wij hebben aan onze kraamhulp, die ik echt iedereen kan aanraden. Wat een fijne kraamhulp was dat. Wij hebben een rituals cadeau bon gegeven zodat ze zelf haar pakket kan uitzoeken en een kaartje erbij.

2 jaar geleden
De karma sun set van rituals☺️ na wat gesprekken en dit is de tweede keer dat ze bij ons kraamde wist ik dat ze daar helemaal blij van zou worden ☀️