4 Reacties

één maand geleden

Wij doen al eigenlijk langere tijd dat hij een pyjama aan krijgt een slaapzak aan, het bed in met de speen dit alles met gedimd licht om een beetje af te “koelen” dan een verhaaltje vertellen. Wij gaan naar beneden om een fles te maken 10 min. Een dikke kus een fles dan tanden poetsen en slapen. Maar het zit hem in de regelmaat bij ons denk ik. Hij weet hoe alles gaat en dat krijgt hij ook. Dat is denk ik de grootste peiler in dit verhaal. Regelmaat ruimte rust en reinheid. Hoop dat je hier wat mee kan 😘

één maand geleden

Eten - wandelen met de hond - tanden poetsen - luier verschonen - naar boven (zelluf de trap op lopen) - kleertjes uit - slaapzak aan - welterusen nijntje boekje lezen - lampje uit - flesje in het donker opdrinken in de schommelstoel op schoot bij mama- speen in - naar bedje

één maand geleden

Wij sluiten de dag af met ruw spel. Klinkt tegenstrijdig hè maar door een potje te worstelen ontprikkelt ons kind echt! Daarna bad (spetteren mag want ontprikkelend) Tanden poetsen, boekje lezen en aan de borst in slaap vallen

één maand geleden

Wij lezen altijd beneden een boekje - zelf trap op klimmen - tanden poetsen - luier verschonen en pyjama aan dan vertel ik over de dag - ze heeft een dierenbehang dus alle dieren gedag zeggen 😂 - slaapzak aan in bed en liedje zingen en een kus.