10 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben 1.80, en gebruik de Easywalker Miley 2, ideaal!! Of hij in je fietsmand past geen idee.. maar hij klapt compact in en easy met 1 hand. Easywalker vind ik sowieso een goed en fijn merk, en betaalbaar! Succes 🙏🏽

7 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Ik ben 1.80, en gebruik de Easywalker Miley 2, ideaal!! Of hij in je fietsm ...
De Miley2 is ook rond de €300, ik vind dat niet betaalbaar helaas. Ook is hij maar 104cm hoog, dat is niet extra hoog en dat is wel wat we zoeken. Jammer!

7 maanden geleden

De Miley2 is 220 euro, en afgelopen week toevallig nog in de aanbieding. Anyway, toen ik op zoek ging naar een buggy en in de winkel vroeg naar 1tje voor de langeren onder ons.. kwam de mw met de Qute Q-Compact Buggy (179 euro). Misschien is die de moeite waard? Anders wellicht zelf ever naar een winkel gaan en daar vragen? Is altijd vrijblijvend. Nogmaals succes 🙏🏽

7 maanden geleden

Reactie op Annaa90

De Miley2 is 220 euro, en afgelopen week toevallig nog in de aanbieding. An ...
Thanks voor je reacties! Ik wacht even af of er nog goede tips komen, ik kan voorlopig niet gaan kijken bij een winkel ws ivm een ziek meisje hier. Dus leek me fijn om alvast wat tips en meningen hier op te vragen.

7 maanden geleden

Reactie op Annaa90

De Miley2 is 220 euro, en afgelopen week toevallig nog in de aanbieding. An ...
Ik werd helemaal blij van die Qute Q-compact, tot ik ging googelen en gek vond als ‘afrader’ bij de Consumentenbond. Hij is helaas niet echt veilig of stevig. Maar we zoeken verder…

7 maanden geleden

Ik ben 183 en gebruik de Deryan Rolo 👌

7 maanden geleden

Kruidvat buggy’s schijnen goed te zijn maar ken de hoogte niet

7 maanden geleden

Kruidvat buggy’s schijnen goed te zijn maar ken de hoogte niet
Ik heb ze gecheckt, het was niet helemaal wat ik zoek.

7 maanden geleden

Wij hebben gisteren de Novi Sky binnen gehad. €180 bij Van Asten. Ik ben 1.78 en vind hem echt perfect! Buggy zelf ook dikke prima (vooralsnog want nog niet heel veel getest natuurlijk)

7 maanden geleden

Wij hebben de Hauck Travel N Care Set - Buggy - 100 jaar Disney - Black. Mijn man vind hem fijn lopen en hij is ook best lang!