30 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan naar Egypte, goed te betalen en lekker weer.

3 jaar geleden

Ik ga ook in februari 8 dagen naar El Gouna in Egypte. 750 euro all inclusive vlucht en transfer.😄

3 jaar geleden

Egypte zeker aan te raden, en dan resort Albatros Palace Resort All inclusive. Vele restaurants, elke dag iets anders en veel live-cooking waardoor vers eten. Hele dag door eten/drinken en leuke excursies vanaf resort te boeken en geweldig zwembad. Wij hebben toen ook excursie gedaan naar Luxor (Tombe van Toetanchamon bijvoorbeeld bekeken) en grote sphinxen, en hebben we gesnorkeld met een excursie, en een tocht op een quad door de woestijn gemaakt, dorpje in de woestijn bezocht, zand bult in de woestijn beklommen, kameel gereden en bij een waterpark geweest met glijbanen haha! Mooi land om eens te zien en dit resort zeker aan te raden :) in februari al heerlijk weer en goed te betalen in die periode :)

3 jaar geleden

Wij gaan naar Dubai en zijn ook niet getrouwd. Dubai is heel modern, en hartsikke westers. Ik zie zelf geen problemen.

3 jaar geleden

Wij ook 1maart naar Hurghada all in. Hebben jullie nog kleine kindjes die ook meegaan of alleen zwanger?

3 jaar geleden

Ik zou met Egypte wel uitkijken hoor! Ik werk in de reisbranche en krijg heeel veel klachten over zwangere vrouwen met voedselvergiftiging. Ik zou eerder Canarische eilanden adviseren en dan een van de zonnigste/warmste eilanden.

3 jaar geleden

Reactie op PreggyDo

Ik zou met Egypte wel uitkijken hoor! Ik werk in de reisbranche en krijg he ...
Dat is natuurlijk ook wat je boekt. Als je een goedkoop resort/hotel boekt weet je dat je dat kan oplopen. In de grote 5 sterren resorts gebeurd dit eigenlijk niet. Zeker niet waar wij toen waren, waar alles vers word gemaakt

3 jaar geleden

Reactie op PreggyDo

Ik zou met Egypte wel uitkijken hoor! Ik werk in de reisbranche en krijg he ...
Welke canarische eilanden zou jij dan aanraden?😀

3 jaar geleden

Reactie op CGM1990

Wij ook 1maart naar Hurghada all in. Hebben jullie nog kleine kindjes die o ...
Nee we zijn nog saampjes 🙂

3 jaar geleden

Wij gaan ook naar Dubai. Weer en medische standaard zijn er top! Zijn ook nog niet getrouwd. Online wordt gezegd dat ze voor toeristen niet zo streng zijn. Als je in Dubai woont, kan je wel in de problemen komen. Als we vragen krijgen, zeggen we gewoon dat we getrouwd zijn😉

3 jaar geleden

Ik heb net Gran Canaria geboekt voor een weekje in februari 😊. Zou zo rond de 20 graden moeten zijn die periode.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een week Gran Canaria geboekt in februari. Dit doen wij elk jaar en prima strand weer!

3 jaar geleden

Wat is het probleem dan als je niet getrouwd bent in Dubai?🫣

3 jaar geleden

Wij gaan eind februari ook een weekje naar Gran Canaria. Volgensmij is het daar rond die periode prima strandweer 🌞

3 jaar geleden

Reactie op Troelala123

Wat is het probleem dan als je niet getrouwd bent in Dubai?🫣
Stel dat je (praat ik over zeer uitzonderlijk geval) opeens te vroeg zou bevallen in Dubai en je bent niet getrouwd, dan ben je daar zeg maar volgens de wet illegaal / strafbaar in het land als je ongehuwd bent en daar bevalt. Dan is het zeer lastig om het land uit te komen en moet je door allerlei juridische procedures om aan te tonen dat je vriend de vader van de baby is. Verder zijn ze in Dubai naar mijn ervaring heel soepel richting toeristen als je er op vakantie bent. Het is zeker een super mooie reisbestemming!

3 jaar geleden

Reactie op JDTH97

Stel dat je (praat ik over zeer uitzonderlijk geval) opeens te vroeg zou be ...
Oh meen je!

3 jaar geleden

Reactie op ikwenseenminime

Ik ben ook heel benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op ikwenseenminime

Tenerife!

3 jaar geleden

Welk hotel is aan te raden met peuter en zwangere :) in Tenerife :)

3 jaar geleden

Wij zijn nu op Gran canaria, heerlijk!!