26 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben geslaagd bij de primark! Ze hebben daar lange nachtjapons & heeeel veel grote lange bloesjes!

3 jaar geleden

Heb je al bij Bonprix gekeken? Daar heb je er best een aantal die niet te duur zijn!

3 jaar geleden

Ik heb bij shein iets besteld. Zal even een linkje sturen. Fijn stofje en zit ook lekker! Casual Eenkleurig Zwangerschap loungewear Contrast kant Voorpand met Knoopjes Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?lan=nl&share_type=goods&site=iosshnl&localcountry=nl&currency=EUR&id=14081799&url_from=GM7380991856336941056

3 jaar geleden

En anders Vinted?

3 jaar geleden

Ik heb via Vinted een jurkje met knoopjes gekocht met een kamerjasje.. was helemaal nieuw met prijskaartje er nog aan. Misschien dat je daar iets kan vinden?

3 jaar geleden

Ik heb via zeeman z'n nachthempje besteld en dan wat ruimer. Is een hele dunne stof en zonder mouwen maar dan ben je niet helemaal bloot. Is maar 8€ 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Mamaavantwee

Ik heb bij shein iets besteld. Zal even een linkje sturen. Fijn stofje en z ...
Dit is precies wat ik zoek heel erg bedankt! Iedereen bedankt voor de hulp.

3 jaar geleden

https://www.action.com/nl-nl/p/nachtjapon-met-kant/ Ik heb deze van de Action, een maat groter gehaald dan normaal, zit lekker ruim, dun fijn stofje en rekbaar waardoor je huid op huid ook gemakkelijk kan doen terwijl je hem aanhoudt. En heel goedkoop!

3 jaar geleden

3xl shirt met v hals van de h&m (heb normaal maat M), helemaal top!

3 jaar geleden

Ik heb deze! Knoopjes, je buik past erin en lang. Heerlijk

3 jaar geleden

C&A heeft ook leuke en goedkope :)

3 jaar geleden

Primark heeft een geweldig nachthemd en niet duur in de mama collectie. Helaas geen link van, hiervoor zou je echt naar de winkel moeten.

3 jaar geleden

Ik ben geslaagd op shein! Voor €8 een super fijn lang hemd. Spaghetti bandjes, heerlijk luchtig!

3 jaar geleden

Bedankt! Ik heb deze nu ook besteld

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht pak van 3 was toen rond de 65€ ik zie nu dat die duurder is en uitverkocht 🤦🏼‍♀️ maar Miss heb je nog andere varianten