208 Reacties

één jaar geleden

Leuk idee

één jaar geleden

Oh wauwie, nu al geboren van de juni club? Benieuwd! Hoop dat alles goed gaat!

één jaar geleden

Reactie op LoLo27

Oh wauwie, nu al geboren van de juni club? Benieuwd! Hoop dat alles goed ga ...
Ja, helaas wel ☹️

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Ja, helaas wel ☹️
Oh nee 🥺 sorry ik had niet aan het verdrietige nieuws gedacht maar van het positieve uitgegaan... veel sterkte

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Ja, helaas wel ☹️
Jeetje CHEZZA, lieve mama allereerst gefeliciteerd met de geboorte van James. Wat ben je in een rollercoaster beland. Heftig zeg. Hoe gaat het met de kleine? Hoe gaat het met jou?

één jaar geleden

Reactie op Liesxx

Jeetje CHEZZA, lieve mama allereerst gefeliciteerd met de geboorte van Jam ...
Dank jullie wel ❤️ ik sta op overlevingsmodus: dat ik kraamvrouw ben en herstellende van een ‘grote buikoperatie’ vergeet ik. James doet het op heel veel vlakken heel goed, maar z’n longetjes zijn ontzettend kwetsbaar. Die waren zo slecht bij de geboorte dat zelfs de artsen met geknepen billen hebben gezeten. Hij krijgt een behandeling voor z’n longen - die was gestaakt vanwege een infectie, maar zelf z’n lijfje uit heeft gekregen. Infecties kunnen bij dit termijn de das om doen en zijn zo ontzettend gevaarlijk. Vandaag hebben we gehoord dat er geen infectie meer in z’n bloed is gevonden en gaan ze verder met de longbehandeling. Die behandelingen konden niet samen gegeven worden. We hopen dat de longbehandeling snel weer aanslaat en hij verder kan groeien 💙 moet er wel bij zeggen dat elk uur weer nieuwe gevaren en kansen met zich meebrengt. Situatie kan helemaal omslaan uit t niets en dan wordt er gekozen voor een andere weg

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Dank jullie wel ❤️ ik sta op overlevingsmodus: dat ik kraamvrouw ben en her ...
In ieder geval gefeliciteerd en uiteraard veel kracht voor de komende tijd. Mijn schoonzusje was ook met 24 weken bevallen en heeft nu een kereltje van 6 rond rennen die naar de basisschool gaat .🌹

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Dank jullie wel ❤️ ik sta op overlevingsmodus: dat ik kraamvrouw ben en her ...
Wat ontzettend heftig. Hopelijk durf je ook te genieten van deze tijd en jullie prachtige wondertje. Ik duim en hoop voor jullie mee op een goed verloop ❤️

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Dank jullie wel ❤️ ik sta op overlevingsmodus: dat ik kraamvrouw ben en her ...
Wat pittig voor jullie. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jullie kleine James. 💙

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Dank jullie wel ❤️ ik sta op overlevingsmodus: dat ik kraamvrouw ben en her ...
Hoe gaat het nu met jullie? ❤️

één jaar geleden

Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Veel liefde en sterkte ❤️ Mijn tante haar vriend zijn kleinkindje is met 28 weken geboren en heeft zich er goed doorheen geslagen. Hij is nu 2,5 jaar oud en kerngezond. Dat gun ik jullie ook!

één jaar geleden

Reactie op baby723

Hoe gaat het nu met jullie? ❤️
Lief dat je het vraagt ❤️ James heeft een huid bacterie opgelopen en vecht met alles wat hij in zich heeft (samen met de antibiotica) hier tegen. Dat weerhoudt hem in z’n groei, alle energie gaat daarheen. Tegelijkertijd maakt dat hem ook heel kwetsbaar, kwetsbaarder dan hij al is. Hij heeft veel moeite met ademhalen en er zijn een 4 tal momenten geweest dat hij er gewoon mee stopte, hartslag weg en hok vol dokters om hem weer aan de praat te krijgen.. ‘Hoort erbij’, zeggen de artsen dan. Maar je schrikt je kapot als je je kind lijkbleek weg ziet trekken en niet meer ziet bewegen. Gelukkig is James een taaie en geeft hij niet zomaar op ❤️ Ik ben emotioneel op en voel weinig meer. Dit is zo’n enorme achtbaan.. Al het personeel hier is zo ontzettend lief: ze herinneren me eraan om te eten, te rusten en te drinken. Want zelfs dat vergeet ik te doen. Ze zijn er niet alleen voor James, maar ook voor ons ❤️ en wat doen ze dat goed! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Lief dat je het vraagt ❤️ James heeft een huid bacterie opgelopen en vecht ...
Wat een vreselijk heftige tijd voor jullie! Wij branden elke avond een kaarsje voor jullie James en duimen mee voor hem. 💓

één jaar geleden

Wat een vreselijk heftige tijd voor jullie! Wij branden elke avond een kaar ...
Ah, dat vind ik echt heel lief! Krijg er tranen van in mijn ogen 🥹💙 ik hoop dat jullie zwangerschap voorspoediger verloopt en jullie kunnen genieten van jullie krachtige buik die steeds dikker wordt, het getrappel en alle voorbereidingen voor jullie kleintjes. En om nog meer naar uit te kijken voor straks: je baby bij je leggen, met of zonder slangetjes, is echt het mooiste wat er is - beloofd! ❤️🍀

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Lief dat je het vraagt ❤️ James heeft een huid bacterie opgelopen en vecht ...
Ik krijg er helemaal tranen van in mijn ogen, vind het zo erg wat jullie moeten doormaken 🥺 wat fijn dat jullie kleine schat zo goed in de gaten wordt gehouden en wat een kleine vechter is hij ❤️ ookal wordt er voor jullie gezorgd, probeer ook extra lief voor jullie zelf te zijn ❤️ ik wil jullie heel veel liefs en kracht wensen en dat jullie hopelijk snel uit deze nachtmerrie vandaan komen, je mag altijd een berichtje sturen om je hart te luchten❤️

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Lief dat je het vraagt ❤️ James heeft een huid bacterie opgelopen en vecht ...
Ach jeetje, wat een intense tijd 💙 Ik denk aan jullie en wens jullie al het goeds!

één jaar geleden

Wat heftig zo vroeg! Heel veel sterkte voor jullie en jullie moedige vechtertje!

één jaar geleden

Heel veel sterkte 💙

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Lief dat je het vraagt ❤️ James heeft een huid bacterie opgelopen en vecht ...
Wat heftig allemaal inderdaad. Ik hoop dat jullie goed omringd zijn, dat is James in ieder geval heel duidelijk. Ik duim dat de kleine vechter dit allemaal verslaat. Fijn om te horen dat het personeel jullie goed begeleidt, dat kan zo’n groot verschil maken lijkt me. Laat iets weten als dat voor jou goed aanvoelt, hopelijk gaat het de goede kant op. Ik brand alvast een kaarsje voor jullie drie ♥️

één jaar geleden

Heel erg veel sterkte in deze tijd! Hopelijk kunnen jullie ook van jullie fijne mannetje genieten! Hij is een vechtertje zoals ik lees! Ik denk aan jullie❤️