24 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Ellen11

Kun je dat de avond ervoor maken? Klinkt lekker!
Ik maak trouwens ook vaak bananen pannenkoekjes. 1 banaan, 1 ei, en een beetje (amandel)meel op gevoel. Pureren en in het wafelijzer, tostiijzer, de pan.. kleine koekjes maken. Die zijn goed vullend, gemakkelijk te eten, je maakt er gelijk zo'n 6 pannekoekjes van enn goed te bewaren. Zou je zelfs kunnen invriezen!

5 maanden geleden

Reactie op Moesje3

Als het cjg en kdv dat willen, hoeft het niet perse te gebeuren he. Komt ...
Dit ja! 12 maanden is niet opeens een magische grens van "poef!" En nu moet je dit. Het is veel dynamischer. De ene is er eerder dan 12 maanden al aan toe, de ander later. Wij geven ook nog geen ontbijt m al denk ik wel dat wij er nu mee zouden kunnen starten, nog niet geprobeerd. (En ze is al 1)

5 maanden geleden

Reactie op Trippy

Ik maak trouwens ook vaak bananen pannenkoekjes. 1 banaan, 1 ei, en een bee ...
Die zijn hier ook altijd een groot succes! Ik doe zelf 1 (grote) banaan en 2 eieren, beeetje bakpoeder (lekker fluffy) en vul aan met meel (amandel-, spelt-, of boekwijtmeel). Om het extra voedzaam te maken kan je aanvullen met gekookte bietjes, wortels of diepvriesspinazie. Ik maak in 1 x veel en vries dan in

5 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

Ik heb een beetje maling aan wat andere instanties willen. Ik heb nog geen ...
Haha dit dus. Ter aanvulling: Ook geen kind van 12 die - nog met speen slaapt - in slaap gewiegt moet worden - tussen in slaapt - alles random uit kasten trekt - etc..