14 Reacties
14 dagen geleden
Dit komt waarschijnlijk door 1 slaapje in combinatie met een ontwikkelingssprong. Ik zou gewoon blijven doen wat je nu doet en af en toe een extra slaapje overdag. Zo bouw je 1 slaapje mooi rustig af. Gaat hetzelfde straks als ze geen slaapjes meer doen, op het begin chagrijnig en soms extra slaapjes totdat ze het helemaal niet meer nodig hebben
14 dagen geleden
Ja hier hetzelfde. Ze slaapt uit tot 8 uur. Dat was heerlijk als t ook uitkwam met werk.
Sinds vorige week toen ze 17 maanden was is het opeens drama s’nachts. 4/5 x per nacht eruit moeten. Soms lijkt het alsof ze droomt en niet echt wakker is. Ze stopt pas als we een hand op haar rug leggen. Even later begint het weer.
Het leek echt goed te gaan, maar nu twijfelen we wat wijsheid is.
13 dagen geleden
och wat zou ik dat eens heerlijk vinden zulke nachten. 🙈 lekker van genieten
13 dagen geleden
Haha ik heb zelf slaapproblemen dus genieten kan ik er helaas niet van 🤪 Ben zelf gewoon rond 6en alweer wakker 😵💫
Maar las een reactie over ontwikkelingssprong en dat zou zomaar kunnen indd! Hij begint een beetje te lopen dus wellicht wat extra tijd nodig om alles te verwerken ☺️ Nu hopen dat hij morgen om 6:45 een beetje te genieten is🤣
13 dagen geleden
Wij hadden dit van de zomer toen hij net ging lopen heeft hij een week of 6 van 19.30 tot 09.00/09.30 geslapen.. ideaal want het viel precies in onze vakanties en doordat hij zo lang sliep mocht hij bij oma logeren of kwam oma bij ons in huis sochtends zodat hij gewoon lekker kon blijven liggen, maar dat is dus wel een luxeding & tijdens onze vakantie heerlijk van genoten. Het is nu weer 6.00/6.30 dus geniet van je vrije ochtend haha!