14 Reacties

14 dagen geleden

Hier met 1 slaapje gewoon dezelfde nachten helaas, vroeg wakker en maar 10u40min per nacht gemiddeld aan slaap

14 dagen geleden

Ik ben jaloers haha

14 dagen geleden

Dit komt waarschijnlijk door 1 slaapje in combinatie met een ontwikkelingssprong. Ik zou gewoon blijven doen wat je nu doet en af en toe een extra slaapje overdag. Zo bouw je 1 slaapje mooi rustig af. Gaat hetzelfde straks als ze geen slaapjes meer doen, op het begin chagrijnig en soms extra slaapjes totdat ze het helemaal niet meer nodig hebben

14 dagen geleden

Hier precies hetzelfde. Sinds een week doet hij 1 slaapje en slaapt ook lekker van 7:00 tot 8:00, soms 8:30 zelfs. Van genieten zou ik zeggen 🤭

14 dagen geleden

En de dagen dat je vroeg eruit moet om te werken, gaat je kleine dan naar de opvang? Wij hebben dit namelijk ook 2x in de week en gaat hij daar gewoon wel in de ochtend nog naar bed als het moet

14 dagen geleden

Reactie op Maes90

Hier precies hetzelfde. Sinds een week doet hij 1 slaapje en slaapt ook lek ...
19:00u erin bedoel ik dan hè

14 dagen geleden

Ja hier hetzelfde. Ze slaapt uit tot 8 uur. Dat was heerlijk als t ook uitkwam met werk. Sinds vorige week toen ze 17 maanden was is het opeens drama s’nachts. 4/5 x per nacht eruit moeten. Soms lijkt het alsof ze droomt en niet echt wakker is. Ze stopt pas als we een hand op haar rug leggen. Even later begint het weer. Het leek echt goed te gaan, maar nu twijfelen we wat wijsheid is.

14 dagen geleden

Reactie op Emmily23

Ja hier hetzelfde. Ze slaapt uit tot 8 uur. Dat was heerlijk als t ook uitk ...
Dit is voor mij heel herkenbaar. Zeker twee keer per nacht eruit.

14 dagen geleden

Reactie op Emmily23

Ja hier hetzelfde. Ze slaapt uit tot 8 uur. Dat was heerlijk als t ook uitk ...
Heb je al een lampje geprobeerd? Rond deze tijd beginnen de "night terrors ", lampje helpt om weer in slaap te vallen na een nachtmerrie

13 dagen geleden

och wat zou ik dat eens heerlijk vinden zulke nachten. 🙈 lekker van genieten

13 dagen geleden

Reactie op MiekjeS88

Heb je al een lampje geprobeerd? Rond deze tijd beginnen de "night terrors ...
Nee nog niet. Ik ga het proberen. Bedankt voor de tip!

13 dagen geleden

Haha ik heb zelf slaapproblemen dus genieten kan ik er helaas niet van 🤪 Ben zelf gewoon rond 6en alweer wakker 😵‍💫 Maar las een reactie over ontwikkelingssprong en dat zou zomaar kunnen indd! Hij begint een beetje te lopen dus wellicht wat extra tijd nodig om alles te verwerken ☺️ Nu hopen dat hij morgen om 6:45 een beetje te genieten is🤣

13 dagen geleden

Wij hadden dit van de zomer toen hij net ging lopen heeft hij een week of 6 van 19.30 tot 09.00/09.30 geslapen.. ideaal want het viel precies in onze vakanties en doordat hij zo lang sliep mocht hij bij oma logeren of kwam oma bij ons in huis sochtends zodat hij gewoon lekker kon blijven liggen, maar dat is dus wel een luxeding & tijdens onze vakantie heerlijk van genoten. Het is nu weer 6.00/6.30 dus geniet van je vrije ochtend haha!