27 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij is het volgende week black friday

3 jaar geleden

Kinderwagens zijn ook vaak in de blackfriday.. Wij hebben 3 weken geleden alles al besteld en komt over 4 weken binnen ivm goede aanbieding

3 jaar geleden

Officieel is het volgende week vrijdag (25/11) pas black friday. Ik begrijp er niet zoveel van. Er zijn veel winkel die een black friday week hebben en idd vanaf morgen al beginnen. Weet alleen niet of het dan wel zo voordelig is. Veel "aanbiedingen" zijn normale prijzen. Ze hebben de prijs omhoog geschroefd zodat het lijkt alsof je flinke korting krijgt 🙈. Sorry, was geen antwoord op je vraag haha.

3 jaar geleden

Bij prénatal een bugaboo cameleon 3 plus in korting! Op site van bugaboo is er nu trouwens ook black friday korting maar vergelijk zeker ook bij andere webshops want soms is het daar nog goedkoper merk ik! 😃

3 jaar geleden

Reactie op Ambiiii23

Bij prénatal een bugaboo cameleon 3 plus in korting! Op site van bugaboo is ...
Ga gelijk even een kijkje nemen!

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren onze kamer en kinderwagen gekocht waren super goeie deals. Ook een gratis box erbij maar we hebben gekozen voor extra bijbetalen voor een mooiere! Bij baby dump had ze hele mooie kortingen!

3 jaar geleden

En een showmodel mamaroo gekocht zo blij mee ook!

3 jaar geleden

En kosteloos annuleren mocht het toch niet goed gaan of wat dan ook

3 jaar geleden

Vandaag dagdeal op bol.com tot 35% op maxi cosi!

3 jaar geleden

Tip! Maak een account aan op kieskeurig.nl, dan kan je van veel producten de prijshistorie zien en weet je meteen of je wel echt een goede deal hebt!

3 jaar geleden

Goede deal voor de maxi cosi en Maxi-Cosi family fix bij prenatal. Omdat wij de zwarte willen heb ik de maxi-cosi rock bij maxi-cosi zelf in de aanbieding gekocht. Scheelt bij elkaar toch wel dik 200 euro.

2 jaar geleden

Ik ga dit topic weer even nieuw leven in blazen! Zojuist bij Prenatal, BabyPlanet en Bol.com gezien, Puckababy 4 seizoenen slaapzakken met 15% korting!

2 jaar geleden

Bij babydump de maxicosi Pearl 360 voor 325 ipv 400. Opvolger van de pebble pro 360.

2 jaar geleden

Reactie op EsAaEn

Ik ga dit topic weer even nieuw leven in blazen! Zojuist bij Prenatal, Ba ...
Ah spijkers! Die was laatst 20% korting voor €107!

2 jaar geleden

Ik aas op een Tripp Trapp stoel met babyset voor een leuke prijs 😄

2 jaar geleden

Reactie op 9gag

Ah spijkers! Die was laatst 20% korting voor €107!
Wat betekent ‘Ah spijkers’? Waar was dit?

2 jaar geleden

De app kinderkoopjesjager downloaden, staat alles in!

2 jaar geleden

Reactie op EsAaEn

Oh hahahah ik ging ervan uit dat dit een bekend woord was. Mijn partner zegt dat altijd 🤣. Het betekent ‘gierig’. https://www.straattaalwoordenboek.nl/woorden/spijker/ Straattaalwoordenboek ook echt. Niet dat het een G is ofzo 🥲

2 jaar geleden

Reactie op EsAaEn

Ik had die Puckababy met 20% korting op 21 oktober bij hun op de website zelf gekocht

2 jaar geleden

Reactie op Felimba

Ik aas op een Tripp Trapp stoel met babyset voor een leuke prijs 😄
Heb je hem al gevonden 🧐