15 Reacties

13 dagen geleden

Paar keer na de chiropractor heeft mij echt geholpen. Na 2 jaar had ik nog steeds last. Na een paar behandelingen was ik er volledig van genezen. Nooit meer last gehad In mijn 2e zwangerschap ook niet meer zoontje is ook nu 10 maanden.

13 dagen geleden

Reactie op Jahmilla G

Paar keer na de chiropractor heeft mij echt geholpen. Na 2 jaar had ik nog ...
Oké, thnx.. dan ga ik daar ook eens informeren. Had jij ook bekkenfysio gehad? Of dat helemaal niet?

13 dagen geleden

Reactie op Arts

Oké, thnx.. dan ga ik daar ook eens informeren. Had jij ook bekkenfysio g ...
Ja ook maar heeft niet voor mij geholpen helaaas

12 dagen geleden

Het kantel programma, kijk eens op insta 😘

9 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! Osteopaat geweest en meer kracht oefeningen om alles sterker te maken hebben ervoor gezorgd dat ik er na 10m vanaf ben

9 dagen geleden

Hier ook vanaf 2 maanden na bevalling bekkenfysio gehad, zeker half jaar en klachten werden alleen erger. Fysio beweerde dat ik de klachten in mijn hoofd had zitten... Toen osteopaat geweest, stuk of 4 of 5x en nu nergens meer last van!

9 dagen geleden

Reactie op Jessie1995

Hier ook vanaf 2 maanden na bevalling bekkenfysio gehad, zeker half jaar en ...
Wat naar dat ze zeggen dat het in je hoofd zou zitten. Pff. Je voelt je al zo ellendig en dan ook nog niet serieus worden genomen. Maar de osteopaat is dus de volgende optie als chiropractie niets wordt 🙏

9 dagen geleden

Reactie op Babyjuni6

Hier precies hetzelfde! Osteopaat geweest en meer kracht oefeningen om alle ...
Ik zet de otheopaat ook op mijn lijstje als volgende stap. Thnx

9 dagen geleden

Wellicht heeft sterkher nog tips of ideeën !

9 dagen geleden

Kijk eens op Instagram bij @mamalotje. Die is hersteld via een bepaald programma!

9 dagen geleden

Reactie op LeonieStort

Kijk eens op Instagram bij @mamalotje. Die is hersteld via een bepaald prog ...
Ja die volg ik inderdaad al een jaar, maar dat is ergens intern gaan. Ik hoop dat er nog andere stappen zijn dan ergens een week intern moeten. Maar dat zal mijn laatste optie inderdaad zijn. Dankje.

9 dagen geleden

Reactie op Maijelle

Wellicht heeft sterkher nog tips of ideeën !
Ik ga het eens opzoeken. Dankjewel

6 dagen geleden

Welke oefeningen heb je van de fysio gekregen? Ik werk zelf als PowerMama coach. Mijn tip: zoek een goede geregistreerde bekkenfysio + kijk eens in de buurt of er een trainer is die is opgeleid tot pre- en postnatale trainer. Je kunt ook eens kijken op: https://powermama.nl/coaches/ voor bij jou in de buurt!

6 dagen geleden

Wees niet bang dat het chronisch is, met de juiste begeleiding kun je de klachten echt verminderen!

6 dagen geleden

Reactie op Lindsey5

Welke oefeningen heb je van de fysio gekregen? Ik werk zelf als PowerMama ...
De oefeningen die ik heb gekregen zijn : Een bruggetje maken (dus bekken omhoog duwen), squaten, afwisselend 10 sec. op 1 been staan en nu heb ik de " step up" om 1 benig balans te trainen en nog één met je been/voet "gewicht" naar de zijkant wegduwen. Ik ben nu bij mijn tweede officiële bekkenfysio. Dus dat zou oké moeten zijn. Ook via de verloskundige destijds de naam doorgekregen waar ik nu zit (na een lange wachttijd). Maar te weinig progressie. Vanmiddag voor het eerst naar de chiropractor. Hopelijk helpt dat. Dank voor je tip. Ik ga er zeker naar kijken. Ook voor de opbouw van weer kunnen hardlopen zou dat "ooit" weer fijn zijn denk ik.