Hoi Dames,
Al een hele tijd na de bevalling( keizersnede) ruim een jaar geleden loop ik de tobben met mijn cyclus.
6 weken na bevalling ongesteld geworden, daarna nog een paar keer netjes op tijd en toen 3 maanden helemaal niet. Toen weer ongesteld en kreeg ik ook last van tussentijdse bloedingen( niet na de seks maar gewoon tussendoor om random momenten)
Hiervoor naar de huisarts geweest en heb een kweekje gehad op allerlei soa's ( leek me bijzonder als ik dat zou hebben want maar 1 partner en doen het met condoom) maar dat was protocol, uitslag was goed niks aan de hand. Kreeg ook een inwendige echo in het ziekenhuis om evt een niche uit te sluiten maar alles was goed, niks te zien. ( ik heb wel gelezen dat een kleine niche niet te zien is op een inwendige echo) Wel veel eiblaasjes gezien aan beide eierstokken meer dan 30! Eiblaasjes. Maar ze vonden het beeld niet typisch voor PCOS omdat ik spontaan zwanger ben geworden terwijl wij hier niet mee bezig waren..
Daarna Huisarts gesproken en die zei als je weer tussentijdse bloedingen krijgt weer contact opnemen dan krijg je een verwijzing voor de gynaecoloog.
Geen tussentijdse bloedingen meer gehad tot afgelopen week.
Ik was zo'n 7 dagen klaar met m'n menstruatie en kreeg weer licht oud verlies. Voornamelijk met afvegen. Dit gaat nog steeds door en vanmorgen ook helder rood verlies.
Gister weer de huisarts gebeld en die gingen overleggen wat te doen en kan dinsdag terugbellen voor het plan.
Ik merk dat ik me zorgen maak en het niet meer los kan laten. Je hoort de engste verhalen over baarmoederhalskanker enz. Ik ben nogal snel angstig馃槄
Ik ben opzoek naar ervaringen of mensen dit herkennen en zo ja wat was dit dan?
Sorry voor het lange verhaal.. moest het even van de afschrijven..
Update: Bij gynaecoloog geweest vandaag, toch wel PCOS. De vele eiblaasjes en de rommelige cyclussen zijn volgens haar typisch pcos. De bloedingen tussentijds kunnen er ook bij horen.
Als wij voor een 2e kindje willen gaan en ik ben na een half jaar/ jaar proberen niet zwanger of mijn menstruatie blijft weer voor maanden uit dan weer terug naar gynaecoloog. Ze heeft ook voor oa mijn gemoedsrust nog een uitstrijkje gedaan en om al het andere uitgesloten te hebben. Nu nog even afwachten en hopelijk een goede uitslag daarvan!馃檹
Hii, heb je inmiddels al de uitslag van je uitstrijkje?
Hey, Ja! Alles was goed, geen afwijkende cellen, geen hpv virus, PAP 1.馃槉
Lief dat je t vraagt. Was je gewoon benieuwd of zit je een beetje in hetzelfde schuitje als ik zat/zit?
Hey, Ja! Alles was goed, geen afwijkende cellen, geen hpv virus, PAP 1.馃槉
L ...
Ohh gelukkig !! Ja zit een beetje in hetzelfde schuitje.. ik had vorige week de uitslag van me uitstrijkje en dat is PAP2, dus moet over 6 maanden weer