27 Reacties
3 jaar geleden
Hoi hoi ik zou zeker Bellen altijd bellen met bloedverlies dit is rood bloedverlies
3 jaar geleden
Ik vind het meer naar de rode kant toe... zelf ben ik 34 weken niet gehad maar ik las dat je tijdens slijmprop of afscheiding beetje bloed kunt verliezen
3 jaar geleden
Reactie op Nanouscha
Dit was bij mij vorige week. Ben helemaal onderzocht en niets kunnen vinden ...

Bedoel hiermee te zeggen dat je je niet te druk moet maken! Maar je zou even kunnen bellen, zeker! Mij legde ze uit dat de vaatjes allemaal veel beter doorbloed zijn nu en er zo鈥檔 vaatje wel eens knapt
3 jaar geleden
bedankt voor de reacties. Mijn placenta ligt niet laag. Ik heb zojuist contact gehad met de verloskundige. Ze geeft aan dat het inderdaad van de slijmprop of een geknapt bloedvaatje kan zijn. Voor nu is het niet ernstig. Mocht ik meerdere bloedingen krijgen dan moet ik terugbellen
3 jaar geleden
Schrik me helemaal rot heb net dit dus ook bij het afgeven moet wel direct komen voor controle

3 jaar geleden
Schrik me helemaal rot heb net dit dus ook bij het afgeven moet wel direct ...

Ik zou toch even binnengaan voor controle. Had bij mijn laatste zwangerschap ook gehad op 34 weken, binnen gegaan voor controle en toen kwamen ze er achter dat de placenta aan het los laten was, en heb toen een spoed keizersnede gehad. Je kan beter te vaak gaan dan net 1 keer te weinig. Maar hopelijk is het niets.
3 jaar geleden
Reactie op Bobo3
Ik zou toch even binnengaan voor controle. Had bij mijn laatste zwangerscha ...
Hoi ik heb ook een afspraak staan en gaat zo naar de gynaecoloog voor controle
3 jaar geleden
Reactie op Bobo3
Ok茅 beter, laat je weten hoe het is gegaan? Hopelijk krijg je goed nieuws. ...
Hoi hoi ja dat doe ik 馃槉. Bedankt super lief
3 jaar geleden
Reactie op Bobo3
Ok茅 beter, laat je weten hoe het is gegaan? Hopelijk krijg je goed nieuws. ...
Hoi zou nog even laten weten hoe et was gegaan de kleine de hartslag was iets verhoogd maar nog wel acceptabel het bloedverlies waar het vandaan kwam geen idee. Dus mocht weer naar huis
3 jaar geleden
Hoi zou nog even laten weten hoe et was gegaan de kleine de hartslag was ie ...
Ok茅, gelukkig wel goed nieuws. Het verhoogde hartje kan ook van er stress komen. Bij mijn zoontje had hij er af en toe ook last van. Maar zolang het van korte duur is kon het geen kwaad zeiden. Het is nu een gezonde ventje van 6 jaar.
Rustig aan doen en probeer nog van je zwanger te genieten, voordat je het weet heb je je kleintje in je armen.
3 jaar geleden
Reactie op Bobo3
Ok茅, gelukkig wel goed nieuws. Het verhoogde hartje kan ook van er stress k ...
Ja gelukkig wel 鈽猴笍馃檹馃徑 ik denk dat dat het ook zo is omdat je steeds dichterbij de bevalling komt het was voor een paar min en daarna zakte het weer de arts zei dat het ok茅 was en nog eventjes 6 weken馃挋
3 jaar geleden
Reactie op Bobo3
Voordat je het weet is het voorbij. Soms gaat de tijd snel.
Dat is zeker zo van mijn mag het zo voorbij zijn Hihi 馃挋