18 Reacties

één jaar geleden

Ik had precies hetzelfde. Alleen geen rood bloed verlies! Vorige week 8 weken mooi hartje zien kloppen! Hoop voor je dat het goed blijft gaan!

één jaar geleden

Hoi! Ik heb zelf met 8+4 bloedverlies gehad. Erg veel en helderrood. Was in 1x een soort "golf" en daarna niks meer. Gelukkig de volgende dag een echo gehad en daar was alles goed. Zo lang er geen stolsels of krampen zijn, is er nog hoop🙏

één jaar geleden

Ja, er is nog hoop. Probeer realistisch, maar positief te blijven. Kan innesteling zijn, of een infectie. Wanneer is je echo? Ik heb afgelopen vrijdag een enorme bloeding gehad, gezien in het ziekenhuis in het buitenland (drama), baba schijnt okay te zijn voor nu.. hartje klopt en geen bloeding kunnen vinden rondom de placenta/baby.. maar nog nooit zoveel bloed verloren. Geen stolsels/weefsel. Verder ook realistisch hier, maar probeer ook positief te blijven. Ik ben nu 13w +1. Sterkte meis. Als je wilt praten mag je me in privé een berichtje sturen als je dat fijn zou vinden 😘

één jaar geleden

Reactie op Annaa90

Ja, er is nog hoop. Probeer realistisch, maar positief te blijven. Kan inne ...
Ik heb pas 8 dec de eerste echo.. dus dat is echt nog afwachten. Dat zou ook heel spannend zijn geweest. Jeetje heftig. Ja doe me best. Heb alle zwangerschap kwaaltjes nog. Maar de hoop zakt me steeds verder weg...

één jaar geleden

Een herkenbaar verhaal. Toen ik ongeveer 5 weken was begon bij mij ook bloedverlies. Elke keer kleine beetjes en de laatste twee keer was het behoorlijk veel. Ik heb de verloskundige gebeld en dit aangegeven. Ik mocht toen uiteindelijk voor een extra echo langskomen. Toen was het hartje nog niet te zien, dus de week erop nog een keer terug. Hier zag ze wel een vermoedelijke hematoom. Een week later een prachtig kloppend hartje. Ook de hematoom was bijna weg. Ik heb sindsdien ook geen bloedverlies gehad. Dus misschien vragen om een extra echo? De weken duren met deze spanning extra lang. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goedkomt!

één jaar geleden

Ik heb met 6 weken bruin bloedverlies gehad 3 dagen elke x met afvegen. Met 7 weken roze 2 dagen bij het afvegen en met ruim 8 weken 4x met afvegen helderrood bloedverlies maar tot nu toe is alles goed. Dus het hoeft echt niet iets negatiefs te zijn. Vaak is bloedverlies onbekend waar het vandaan komt en hebben redelijk wat zwangere dames hier last van zonder dat het negatief is

één jaar geleden

Jullie berichten geven me hoop! Ik durf gewoon niet meer te bewegen. In de hoop het tegen te kunnen houden. Als weet ik ook wel dat dat niet kan🙈 ik heb de vk gemaild dat ik me toch wel erg zorgen maak of ze niet iets kunnen doen...

één jaar geleden

Reactie op S1012

Jullie berichten geven me hoop! Ik durf gewoon niet meer te bewegen. In de ...
Ik snap het helemaal, ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen! Toen ik er was bij de echo zei de vk tegen mijn moeder: "Ik weet niet wat het is, maar er zijn ineens zoveel dames met bloedverlies. Gaat wel allemaal goed hoor." Het komt best wel vaak voor, maar ik ging ook echt door de grond toen ik het had. Hoop dat alles goed is bij je! ❤️🙏

één jaar geleden

Ohh ik snap je zorgen zo goed!! Ik heb tot 8 weken non stop bloedverlies gehad. Helderrood, wat een onzekerheid! Vooral als je gaat kijken op Google en ook hier, wordt je niet vrolijk. Bij mij is alles goed tot nu toe, ben nu 9 weken. Er zijn echt enorm veel vrouwen die vrouwen die (continu) bloedverlies hebben. Alles is enorm goed doorbloed en door druk (niezen of hoesten) kun je soms al een vaatje beschadigen wat bloeding geeft. Ik hoop dat je weer een beetje kunt vertrouwen op je lichaam! Een bloeding is echt niet altijd een miskraam! ❤️❤️

één jaar geleden

Ik heb goed nieuws! Gister buik echo gehad. Gelijk zag ze een heel mooi kloppend hartje❤️ ik hou ernaast veel vocht vast in me buik wat vermoedelijk de oorzaak is van de bloeding. Vond fijn dat er gelijk ook een "reden" bij is.. Ben zo blij!

één jaar geleden

Reactie op S1012

Ik heb goed nieuws! Gister buik echo gehad. Gelijk zag ze een heel mooi klo ...
Wat een fijn nieuws zeg! ❤️ En ook dat je weet waar het vandaan komt. Wat een opluchting zeg!

één jaar geleden

Reactie op S1012

Ik heb goed nieuws! Gister buik echo gehad. Gelijk zag ze een heel mooi klo ...
Oh wat fijn om te lezen! Gelukkig😄🥰

één jaar geleden

Hier na bloedverlies ook een goede echo met 9 weken❤️

één jaar geleden

Hier met 6+5 bloedverlies gehad voor een halfuurtje, was wel roze. Inmiddels 9+5 en alles gaat nog goed! Snap dat t eng is! Je zit wel in de verkeerde groep denk ik

één jaar geleden

Ik heb dat ook vanaf 5 weken gehad. Een week lang en toen bleef ‘t weer even weg. Daarna bij 8 weken weer af en toe. Baby groeit goed 😍 ze konden niet vinden waar ‘t vandaan kwam

één jaar geleden

Heb gehoord dat als je bloed verliest tijdens zwangerschap het een jongen is (bakkerspraatje)

één jaar geleden

Reactie op jyn12

Heb gehoord dat als je bloed verliest tijdens zwangerschap het een jongen i ...
1ste zwangerschap zoontje had ik best vaak bloedverlies 2de zwangerschap dochtertje 🌟💖 geen bloedverlies en nu weer bloedverlies gehad en sterk het gevoel vanaf begin dat ik zwanger ben van een jongetje 🫢🫢

één jaar geleden

Reactie op S1012

Ik heb goed nieuws! Gister buik echo gehad. Gelijk zag ze een heel mooi klo ...
Hoe gaat het nu met je??