Hi dames,
Mijn zoon van 1 jaar (13 juni) doet sinds een weekje heen en weer wiebelen in bed om zichzelf in slaap te krijgen, maar ook daarbij hoofd bonken tegen zijn bed tot krijsen aantoe (doet natuurlijk mega pijn als je dit tientallen keren achter elkaar doet)🥲
Hij doet dit ‘s nachts nu ook steeds vaker, het is nu bijv 4:10 uur en hij is sinds 3:30 uur op en af dit al aan het doen.
Is dit bij iemand herkenbaar en zijn er evt tips? Hoe lang zal dit gaan duren…
Mijn zoontje deed dit in aanloop naar het kruipen heel vaak. Hij was dan ook in de nacht aan het "oefenen". Nu hij goed kan kruipen is het klaar.
Maarja nu staat hij, gooit zn knuffel uit bed en begint.dan te schreeuwen om hulp😬😛
Het hoofdbonken herken ik. We zijn nu op vakantie en het campingbedje is zacht. Zorgt hier voor betere slaap (vooral voor ons) en denken erover om dit thuis nu ook even neer te zetten 😇
Mijn zoontje (inmiddels 5) deed dit ook altijd voor het slapen. Voor de zekerheid naar de dokter en die zei: hoort bij het kind om de hersenen te kalmeren. Soms wordt het erger tijdens nieuwe ontwikkelingen of spannende weken. Dit klopt mijn zoontje (5) heeft het bijvoorbeeld na een schoolreisje of partijtje weer voor het slapen gaan/inslapen.