840 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op marrie112
Mss n gekke vraag, ik ga komende week met n vriendin shoppen (zonder dochte ...
Ik heb een handsfree kolf dus eigenlijk bijna overal 馃槄 maar voordat ik dit had, had ik een handkolfje en kolfde ik in een paskamertje of op het toilet of uitgebreid in de auto
茅茅n jaar geleden
Reactie op marrie112
Ik heb de vorige keer op het toilet in de bibliotheek gekolfd! Vond het vooral fijn dat ze daar genoeg wcs hadden dus voelde me niet bezwaard dat ik er eentje zo lang bezet hield 馃槄
茅茅n jaar geleden
Reactie op SuRoRoSi
Hoe vaak voeden jullie nog per dag? Mijn zoontje, 16 weken, komt eigenlijk ...
Altijd 6 - 7 keer vanaf het begin. Nu al even in sprong 4 en we zitten nu al een aantal dagen op 5 voedingen per dag ! Ze laat er langer tussen en kan weer langer dan 45 minuten slapen overdag. Ook drinkt ze minder onrustig en lijkt mijn productie veel meer dan vorige week. Zie t weer helemaal zitten qua BV geven 馃グ. Nu alleen nog as maandag wegen en hopen dat ze nu wel is aangekomen.
茅茅n jaar geleden
Reactie op marrie112
Ik weet dat ze bij Pr茅natal een kolfruimte hebben, maar weet niet of die toevallig daar ligt. Wij waren laatst naar de Efteling en toen heb ik het in de auto gedaan en 1x op het toilet (maar dat vond ik niet echt ideaal, ivm hygi毛ne en geen plek om iets neer te zetten als je klaar bent en alles weer moet opruimen).
茅茅n jaar geleden
Reactie op Mschato
Zijn er meer dames waarvan de baby (20 weken) ineens nog maar 5 minuten dri ...
Mijn baby drinkt vanaf het begin al kort en maar 1 borst. Maar kan me herinneren van mijn eerste kindje dat ze rond 4 maanden idd veel sneller/korter ging drinken. Dit maakte me toen ook onzeker, maar lactatiekundige verzekerde me dat ze dit op deze leeftijd kunnen. Ze leren steeds effectiever drinken.
茅茅n jaar geleden
Hoi, ik ga binnenkort starten met het afbouwen van de bv. Geef momenteel 7 a 8 voedingen waarvan 1 a 2 's nachts. Ik lees vaak dat flesgevoede baby's 4 a 5 flesjes per dag krijgen. Het vooruitzicht van 's nachts doorslapen lijkt me heerlijk!
Hoe pak je deze overgang in aantal voedingen aan? Hoor graag jullie ervaringen :)
茅茅n jaar geleden
Reactie op Daantje M
Hoi, ik ga binnenkort starten met het afbouwen van de bv. Geef momenteel 7 ...
Toen ik bij de oudste ging afbouwen merkte ik niet dat hij met kunstvoeding minder vaak ging drinken. Ik gaf gewoon kleinere flessen dan volgens de regeltjes zou moeten voor z鈥檔 leeftijd. Heb er heel wat discussie over gehad bij de opvang 馃檲