840 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op marrie112

Ik ben bang dat ik moet gaan stoppen met voeden. Ik werk 4 dagen en kolf d ...
Tijd voor vaste voeding erbij, of doe je dat al? https://www.borstvoeding.nl/langer-voeden/introductie-van-vast-voedsel/

茅茅n jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Daarbij bedoel ik niet dat je moet stoppen maar meer dat de andere kant ook ...
Ja. Denk dat k nu op dat punt aankom. Ik hou t ook niet vol om Haar 4x per nacht te voeden

茅茅n jaar geleden

Reactie op MilsMom

Tijd voor vaste voeding erbij, of doe je dat al? https://www.borstvoeding. ...
Ik hoop dit al 1,5 maand dat hij eens wat vaste voeding gaat eten en daardoor wat minder vaak gaat drinken. Maar voorlopig moet hij er nog niks van weten helaas.

茅茅n jaar geleden

Reactie op amii

Hi dames, ik vroeg me af of er dames zijn die soms hun kindjes gekolfd melk ...
Die van ons probeert de fles zo veel mogelijk te voorkomen en drinkt op een hele goede dag niet meer dan 250 (in bijna 12 uur tijd). 馃檲馃檲 Hoe vaak voed je normaal zelf? Ook om de 2 uur? Misschien helpt het om therapeutisch te voeden (met de fles). Dan moeten ze er wat meer moeite voor doen en drinkt het wat vergelijkbaarder als met de borst. Zitten ze ook sneller vol

茅茅n jaar geleden

Reactie op MilsMom

Tijd voor vaste voeding erbij, of doe je dat al? https://www.borstvoeding. ...
Ja deed ik al, en om haar nu tussen elke borstvoeding een hapje te geven om t vol te houden zie k ook niet zitten

茅茅n jaar geleden

Reactie op Georgie2023

Iedere baby is anders, maar 150 ml per 2 uur klinkt wel veel. Onze man van ...
Ja ik vind het ook veel.. alhoewel we zijn nog niet elke dag bezig met hapjes omdat ik merk dat hij toch wel wat onrustig wordt door krampjes..

茅茅n jaar geleden

Reactie op MiekjeS88

Bv kun je nooit teveel geven dus dat scheelt, maar ik denk dat je dan wel v ...
Ja precies.. voor 1 dag opvang heb ik 3/4 flesjes nodig. Maar nu hij bijna 6 maanden is kan ik misschien wel een schema maken met hapjes, misschien helpt dat een beetje 馃槩

茅茅n jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Bij mij Rijst als eerste de vraag of het echt trek is, of meer zuigbehoefte ...
Thanks voor je tip! Ik ga me even inlezen over therapeutisch voeden, wellicht dat het ook voor mij handig kan zijn!

茅茅n jaar geleden

Reactie op CeFamke

Die van ons probeert de fles zo veel mogelijk te voorkomen en drinkt op een ...
Bij mij dronk hij live altijd om de 3 uur, en in de nacht sliep hij vaak de eerste helft gerust 5 uurtjes zonder te drinken. Nu met sprong/slaapregressie is het wel vaker natuurlijk..

茅茅n jaar geleden

Zijn er dames die momenteel alleen 's ochtends, 's avonds en eventueel 's nachts live voeden en overdag kv geven en niet kolven? Ben benieuwd naar ervaringen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op SuRoRoSi

Zijn er dames die momenteel alleen 's ochtends, 's avonds en eventueel 's n ...
Baby krijgt zo'n 7 voedingen, om 7/10/13/16/19/22/3. Ik ben bezig met afbouwen en de 13u en 19u voeding zijn inmiddels vervangen voor kv. Dit gaat super. Weet alleen ff niet zo goed welke nu. Men zegt dat je om en om voedingen moet weglaten maar ik zou het liefst de nacht en ochtend bv blijven geven. Ben bang dat als ik nu de 10u of 22u weg ga laten het gat te groot wordt en de productie daalt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op SuRoRoSi

Ik ga hier wel mee starten vanaf vrijdag

茅茅n jaar geleden

Reactie op SuRoRoSi

Ik doe dat. Geen bv tussen 7u en 17.30u. Dan kv of nog restant bv uit vriezer. Lactatiekundige gaf wel aan dat tussen 6-7u wel een voeding met zijn, dus als ons mannetje dan niet wil, dan kolf ik.

茅茅n jaar geleden

Reactie op SuRoRoSi

Ik doe dit nu sinds een week, was ineens helemaal klaar met bv. Ochtend en avondvoeding live, de rest kv. Twee dagen even moeten doorbijten maar merk nu al dat het goed gaat zonder te kolven. Enige spannende is of de productie een beetje stand blijft houden of dat het heel snel achteruit gaat.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Georgie2023

Ik doe dat. Geen bv tussen 7u en 17.30u. Dan kv of nog restant bv uit vrie ...
En blijft je borstvoeding op die manier nog goed gaan? Of ben je ook aan het afbouwen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Roos3117

En blijft je borstvoeding op die manier nog goed gaan? Of ben je ook aan he ...
Het gaat goed so far! Soms wel vervelend om na een onrustige nacht ook nog te moeten kolven om half 7, maar dat is niet anders (voordeel: dan zie ik tenminste dat er nog genoeg productie is). Hoe lang ik het zo ga doen, weet ik nog niet eigenlijk. Overigens geef ik sinds ik nog rond 23.30u een papfles met kv, in de hoop dat ie doorslaapt, desondanks tot nu toe genoeg melk.

茅茅n jaar geleden

Reactie op SuRoRoSi

Ik heb dit gedaan sinds 4 maanden en ongeveer maand volgehouden. Toen met ochtend gestopt, had het nodig om soms wat langer te kunnen slapen 's ochtends en het idee dat ze ook niet altijd genoeg had 's avonds. Geef nu halve maand alleen 's avonds maar loopt nu ook terug dus ze krijgt ook een half flesje. Succes!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Georgie2023

Het gaat goed so far! Soms wel vervelend om na een onrustige nacht ook nog ...
Ik ben even met jullie aan het meelezen wil dit ook gaan doen. Werkt die papfles ?;) heb namelijk ook die hoop haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op MB323

Ik ben even met jullie aan het meelezen wil dit ook gaan doen. Werkt die pa ...
Medium. Hij wordt nog wel aantal keer wakker, maar denk dat het niet honger is maar ongemak of behoefte aan knuffel, want ik kan hem wel weer rustig krijgen zonder bv. Bij mijn oudste werkte die papfles wel echt goed.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Georgie2023

Medium. Hij wordt nog wel aantal keer wakker, maar denk dat het niet honger ...
Dankjewel voor jouw ervaring . Ik ga kijken of ik het ook ga proberen denk dat het bij mijn kleine ook gewenning is !