840 Reacties
één jaar geleden
Reactie op angel90
Meer vrouwen die bv geven en niet afvallen 🥲 ik had echt gehoopt dat de ki ...
Hier ben ik weliswaar wel weer op gewicht maar was ook vrijwel niets aangekomen. Maar had dit ook bij mijn eerste, daar bleef 10 kilo hangen, nu nog steeds dezelfde 10 kilo eraan haha!
Ik wist dat ik een tweede er vlug achteraan wilde dus heb de moeite ook niet genomen. Maar had inderdaad ook verwacht dat het eraf zou vliegen maar helaas niet zo voor iedereen gegund dus
één jaar geleden
Reactie op Ashder
Hier ben ik weliswaar wel weer op gewicht maar was ook vrijwel niets aangek ...
Hier precies hetzelfde. Er was nog 15 kilo aan blijven hangen van de vorige zwangerschap. Nu weer terug op gewicht van voor deze zwangerschap, maar die 15 extra gaan nergens naartoe 🙈
één jaar geleden
Reactie op 9gag
Zijn er hier ook dames die een combi Bv en kunstvoeding geven ? Om welke re ...
Ik ben sinds 3 weken aan het afbouwen, nu 3x bv en 3x kv.
Ben van plan de ochtend en avond voeding zolang mogelijk te blijven doen en de rest kv.
Wij geven nu 150cc met 5 schepjes, de overgang gaat super we merken geen verschil.
één jaar geleden
Reactie op MyMiracle
Ik ben sinds 3 weken aan het afbouwen, nu 3x bv en 3x kv.
Ben van plan de ...
Fijn dat het goed gaat.
Dit wil ik ook gaan doen. Die 3 weken voor afbouw zijn echt nodig?
één jaar geleden
Reactie op Inge-31
Vraagje: mijn dochter laat nu meer tijd tussen de voedingen overdag; ongeve ...
Uw productie zal zich aanpassen aan de verminderde frequentie waarmee ze drinkt dus als je geen voorraad wilt maken, kan je het kolven achterwege laten. Anders kan je 1 keertje bijkolven om wat voorraad op te bouwen! Ik kolf 1 keer om 00u terwijl zij doorslaapt zodat ik elke dag 1 portie kan invriezen en dat gaat goed!
één jaar geleden
Reactie op angel90
Had ik met mijn eerste ook hoor! Geen grammetje eraf in die 10 maanden borstvoeding. Nu pas ik al weken weer in broeken van voor mn eerste zwangerschap. En waar t aan ligt geen flauw idee... maar zo balen want je hoopt toch dat dit mee helpt dus weet hoe het voelt.
één jaar geleden
Reactie op angel90
Bij mij helpt het om vooral met de maaltijden meer (en gezond) te eten. Ipv koekje hier, wat lekkers daar. At voor mijn zwangerschap bijvoorbeeld 2 boterhammen of een salade met de lunch. Nu 4 (volkoren) boterhammen. Met ontbijt en avondeten ook grotere porties. Nu gaat het gewicht er een stuk makkelijker af (in mijn geval zelfs iets te veel want er mocht wel wat aan blijven hangen).
één jaar geleden
Reactie op angel90
Hier hetzelfde… Ik had gehoord dat de bv enorm zou helpen. Inderdaad, de eerste 10 dagen ben ik 15 kg verloren!! Maar nu blijven er nog 8 hangen, en eigenlijk was ik voor mijn zwangerschap al 4kg zwaarder dan mijn ideaalgewicht. Ik probeerde op dieet te gaan na maand 2, maar mijn melkproductie heeft dan enorm gedipt dus terug moeten stoppen. Ik vind het echt super vervelend dus snap je volledig!! Na de bv zal het dieet en wat sporten worden 💪🏼🤞🏻
één jaar geleden
Iemand tips voor voeding tijdens de borstvoeding? Ik lijk onverzadigbaar . Misschien eet ik niet genoeg vullende dingen. Als ik yoghurt met noten en fruit eet, heb ik een uur later meteen weer honger en met vier boterhammen met avocado en tomaat ook haha. Gisteren acht boterhammen op, twee keer avond eten, twee keer yoghurt met noten en fruit (ook los) en was nog te weinig? Iemand die het herkent ?
één jaar geleden
Reactie op MB323
Iemand tips voor voeding tijdens de borstvoeding? Ik lijk onverzadigbaar . ...
Eet je al volle yoghurt? Dat vult meer dan magere of halfvolle. Voor de rest niet echt tips, ik heb hetzelfde. Ik denk elke keer dat ik wel genoeg eten mee heb, maar dan heb ik vervolgens alles halverwege de dag al op en daarna honger 🙈
één jaar geleden
Bij de oudste bleef ik afvallen, wat ik ook deed om op gewicht te blijven. Helaas na 4 maanden nauwelijks nog productie, dus moeten stoppen(lag overigens aan meer factoren dat mijn productie zakte).
Bij mijn zoon en dochtertje nu alleen de zwangerschapskilo's eraf en blijf nu steady gelijk. Hoewel ik bij beide erg geniet/genoten heb van de gevulde speculaas, dus dat werkt niet mee.