9 Reacties
4 maanden geleden
Ik vraag mij af hoe het kan gebeuren dat hij uberhaupt bij de trap in de buurt is gekomen. Zijn gastouders niet verplicht om traphekjes te hebben?
Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met het gastouderbureau. Die kunnen je denk ik verder vertellen hoe of wat. Je kan ook even overleggen met je rechtsbijstandverzekering als je die hebt.
Ik denk persoonlijk dat je wel een schadevergoeding kan vragen hoor!
Toen ik op de basisschool mijn arm had gebroken door nalatigheid - kreeg ik een bedrag en mijn ouders voor de gemaakte onkosten. Denk aan andere kleren die wijd genoeg waren om over het gips te krijgen ,vesten met een rits die aan 2 kanten open/dicht kan en de gemiste werkdagen/uren vanwege ziekenhuisbezoeken.
^ ik bedoel hier natuurlijk niet mee dat je er zoveel mogelijk 'uit moet slaan' maar als je een vergoeding krijgt, is die ook terecht.
Sterkte met je zoontje! Hopelijk heeft hij niet teveel pijn
4 maanden geleden
Ik ben zelfs gastouder en bij mij gaan alle alarmbellen af met dit verhaal. 1 op 1, kind niet in het zicht, trap niet afgesloten, allemaal redelijk basis dingen die elke gastouder moet kunnen garanderen.
Als je hogerop wilt, GGD inschakelen en een klacht indienen, dan krijgt ze een onderzoek naar haar kwaliteiten. Niet leuk, maar wel nodig in dit geval denk ik.
4 maanden geleden
Hii! Als er twijfel is hoe hij gevallen is, dan ook alert zijn op hoofdklachten. Wekadvies iedere 2uur de eerste 2 nachten. Mocht hij gaan braken of wazig zien oid dan gelijk contact arts.
Denk dat het vallen overal kan gebeuren, alleen heb wel mijn vraagtekens bij waarom geen traphekje bijv.
4 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Ik ben zelfs gastouder en bij mij gaan alle alarmbellen af met dit verhaal. ...
Nou dit! Ik ben ook gastouder en bij mij gaan die alarmbellen ook af er klopt wat niet🧐
3 maanden geleden
Wat heftig! Hoe gaat het met hem, en heb je vervangende opvang kunnen regelen inmiddels?
Als het een officiële gastouder is zou ik idd ook stappen nemen om een organisatie in te lichten en ook vrAgen welke stappen je zou kunnen en of moeten ondernemen.
Nog een praktische suggestie: voor kind tot 18j betaal je geen eigen risico dus als daar wat fout is gegaan kun je er misschien nog wat mee.