10 Reacties
3 jaar geleden
Als het niet binnen de marges had gevallen hadden ze je vast wel weer eerder voor een echo willen zien.
3 jaar geleden
Hoeveel te klein is te klein? Kindje groeit natuurlijk nog dus kan best zijn dat het straks een groeispurt krijgt. Gewoon vertrouwen op je verloskundige. Die zullen als er echt wat mis is je doorsturen voor extra echos en controles in het zkh of bij hun zelf ☺️
3 jaar geleden
Ik sta onder controle in het ziekenhuis ivm korte bovenbeentjes/bovenarmpjes. Zijn gelukkig van P0,3 naar P3 gegaan maar heb er al meerdere echo’s voor gehad.
Ik neem aan dat als ze écht te kort waren, je ook wel naar het ziekenhuis was gestuurd om de boel in de gaten te houden 😊
3 jaar geleden
Bij mijn zijn de benen wat langer en het hoofdje wat kleiner als het gewoon binnen de marges vallen is dit goed. Bij mijn valt alles binnen de marges en krijg een kindje met gemiddeld gewicht loopt tussen de lijntjes
3 jaar geleden
Ik ben inmiddels 32 weken en alles is goed qwa groei curve alleen boven beentjes zaten net onder het lijntje. Krijg om de 2 weken een groei echo. Maar ik ben sowieso medisch in het ziekenhuis. Als je er geen fijn gevoel over hebt moet je gewoon bellen en zeggen dat je je zorgen maakt. Ze zullen dan wel een extra echo maken neem ik aan
3 jaar geleden
Ik vraag me echt af of ze t allemaal wel zo goed meten. Mn dochter zou bizar lange benen hebben, veel langer als gemiddeld. Steeds nagemeten maar bij geboorte was 't gewoon normaal. Maak je niet te druk!
3 jaar geleden
Bij ons waren de voeten groter dan de onder of boven been ook niks aan de hand en mocht er wat aan de hand zijn bevoordelijkt je druk maken totaal niet. Ik vind trouwens kindjes met syndroom van down super onschuldig ze blijven altijd "klein" kijk er niet echt negatief tegen aan. Ons kind had open buik nu korte darmen levenslang kunstmatige voeding tsja ons leven is anders maar ben er veel dankbaarder door sterker en zij is gelukkig.
3 jaar geleden
Ik vraag me echt af of ze t allemaal wel zo goed meten. Mn dochter zou biza ...
De benen zijn sowieso heel lastig te meten. Ze moeten ze echt precies goed treffen anders meten ze ze schuin en klopt de meting al niet.
Het buikje is bij de groeiecho's het belangrijkste.